dåpssamtale

x1x*laboline*

Glad i forumet
nå skal jeg ha dåpssamtale... gruer meg............[&:][:'(]

gikk helt greit, pratet om dåpen og bønner og salmer som di tokk opp i dåpen, var veldig opptatt av om vi leste aftenbønn for vesla

ORIGINAL: Emilie`s mamma

gikk helt greit, pratet om dåpen og bønner og salmer som di tokk opp i dåpen, var veldig opptatt av om vi leste aftenbønn for vesla

Gjør dere det? Jeg kan huske mormor pleide å gjøre det og det var sååå koselig.

ORIGINAL: Laban og Eilin

lurer jeg på også...hva prater man om liksom[8|]

Eg syns det var veldi greit... Ville vite navne, fadderar, sidan vi var sambuarar- om vi har planar om å gifte oss! [:D] Ikkje farleg! [;)]

Vi var på dåpssamtale på tirsdag, og det gikk helt greit. Vi tre parene som skal døpe ungene våres på søndag var der. Var bare praktisk informasjon om når vi burde møte opp, i hvilken rekkefølge vi skulle sitte på benken og hvordan dåpsritualet foregikk. Hadde ingen "vanskelige" spørsmål om at vi er samboere eller hvorfor vi skal døpe i kirken osv. Han var egentlig en utrolig hyggelig og folkelig person!! [;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: Emilie`s mamma

Gjør dere det? Jeg kan huske mormor pleide å gjøre det og det var sååå koselig.

jeg leser det for henne nesten hver dag...[:D]
mamma gjorde det for meg å jeg syns det er hyggelig...

ORIGINAL: Tulip

Vi var på dåpssamtale på tirsdag, og det gikk helt greit. Vi tre parene som skal døpe ungene våres på søndag var der. Var bare praktisk informasjon om når vi burde møte opp, i hvilken rekkefølge vi skulle sitte på benken og hvordan dåpsritualet foregikk. Hadde ingen "vanskelige" spørsmål om at vi er samboere eller hvorfor vi skal døpe i kirken osv. Han var egentlig en utrolig hyggelig og folkelig person!! [;)]

vi fikk hjmmebesøk av presten vi da... så jeg fikk ikke se de andre som skal døpes...
den presten som var hos meg i dag er den samme som har døpt og konfirmert meg + at ho har konfirmert sambo... det eneste som var litt synd da var at det ikke var ho som skulle døpe vesla.. akkurat den helgen var det vikar[:(]

Det var ikke noe teit!
Jeg gjør ikke det, og har ikke gjort det med størstemann heller. Det er liksom ikke helt vår stil.
Det hender at jeg synger Kjære Gud, men det er fordi Jonathan har lært den et eller annet sted. [8D]

Back
Topp