dåpspresang..

krølle..

Gift med forumet
Skal dere som foreldre gi gave til barnet??
Hva gir dere eventuelt????

aaaaner ikke hva som er vanlig der jeg...

Hun fikk ingenting av oss, tror det er ganske vanlig (uff, hørtes brutalt ut!)

vi skal heller ikke gi... ja, d høres brutalt ut[:(]

ORIGINAL: søtnosa

vi har da laget i stand festen og ikke minst gitt dem livet!!! er ikke det en gave i seg selv??

sant nok...mine besteforeldre betaler 5000 som skal dekke mat utgiftenen..såtror kanskje vi skal kjøpeen liten ting..tror kanskje hun skal få penger..;) hehe..kreativ presangspør du meg...[8|]

ORIGINAL: krølle..

ORIGINAL: søtnosa

vi har da laget i stand festen og ikke minst gitt dem livet!!! er ikke det en gave i seg selv??

sant nok...mine besteforeldre betaler 5000 som skal dekke mat utgiftenen..såtror kanskje vi skal kjøpeen liten ting..tror kanskje hun skal få penger..;) hehe..kreativ presangspør du meg...[8|]

ha ha ha... dere får lage en sparekonto og få tak i en morsom sparebøsse!

vi gir penger på kontoen hennes hver måned vi, og det har vi gjort siden hun ble født, så føler at vi ikke trenger å gi så mye mere i juli da dåpen skjer[:D] I tillegg holder vi festen, pluss at hun får arvesmykker fra oss begge da. Tror nok ikke det er forventet at foreldra skal gi så mye gaver nei

Jeg tenkte å bestille avtrykk i krystall til henne, så hvis jeg gjør det blir det dåpspresangen fra oss.

Vi kjøpte "den store barnesang boken", samt at vi setter inn barnetrygden hver mnd på hans konto. Sangboken vil vi jo ha glede av alle mann i lang tid framover!

vi skal ha dåp 24 juni.vesla her skal få avstøp i krystall av hånd og foten sin.penger setter vi inn hver måned.også holder vi jo selskap da..

kjøpte ramme som ble gravert på dato for dåp, fødselsdato, navn klokkeslett cm og vekt.
Kjøpte også dette til storebror siden han ikke hadde slik.
synes dem var litt søte og kjøpte dette som presang ffra oss.

men jeg synes ikke det er et must å kjøpe noe som foreldre. Tror ikke det er noe vanlig heller.

Back
Topp