Dåpslys og bordkort

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Då har eg prøvd meg på å lage lys med bilde av Oda, og bordkort! Og siden eg ALDRI lage noko sjølv syns eg jammen meg at resultatet blei kjempe bra!
Andre som har begynt og tenke på det? Event lage??

http://img703.imageshack.us/i/81102092.jpg/

Gurimalla, så flink du er!!
Det ble nyyydelig!!
Her lages ingenting selv....er ei stor kløne![&o]
Har bestilt meg lys med bilde på, og bordkort skal vi ikke ha...[:)]

Tusen takk!! Er som sagt veldig fornøyd, for det blir aldri laga noko her i huset, untatt mat..hehe..
Lurte og på å bestille, men la heller meir penger i takkekort i forbindelse med fødselen, og då tenkte eg at eg kunne prøva og spara litt inn på andre ting. Alllt for masse rekningar i begynnelsen av året!
ORIGINAL: RonjaR

Det ble nyyydelig!!

ORIGINAL: RonjaR

Det ble nyyydelig!!

SIGN!![;)]

ORIGINAL: HelloKittyen

Då har eg prøvd meg på å lage lys med bilde av Oda, og bordkort! Og siden eg ALDRI lage noko sjølv syns eg jammen meg at resultatet blei kjempe bra!

Har du printet ut bildene?[:)]

Så flotte de ble Vurderte å lage sånne lys, men er jo så klønete. Men skader kanskje ikke å prøve[:-] Hvordan lagde du lysene??

ORIGINAL: anahen

Har du printet ut bildene?[:)]

Jupp, mannen printa dei ut på vanlig kopipapir!

Kjempe fint!!

ORIGINAL: tamlin77

Så flotte de ble Vurderte å lage sånne lys, men er jo så klønete. Men skader kanskje ikke å prøve[:-] Hvordan lagde du lysene??

Eg e klønete eg og, så kjøpte først berre eit lys for å prøve. Men trur det blir bedre med kvite lys, her blei det rosa stearin over fjeset på bildet til lillemor. Gjer kje noko for meg, men viss andre er meir pirkete enn meg, så e det jo eit tips!

printa ut bilder på kopipapir, la over bakepapir, og brukte strykejern forsikt til å stryke over. Hadde på lavaste temperatur. Og så va det visst viktig å ha sånne lys som er "glatte" eller blanke".

Kjempe fint!!![:D] Jeg driver å lager bordkort selv... Meen du var flinkere enn meg assa!!
Ser du har brukt vanlig kopipapir, da mener du bare vanlig ark ikke sant?[8|] Sånne tjukke?
Var det vanskelig å stryke det inn?

Håpar å få sjå bilder av dine bordkort og då etterkvart!! Me har ein hobbybutikk her, med sååå masse fine ark og stæsj, så eg brukte nok 1 time og 2 der for å finne det eg ville ha! Ville ha i litt duse fargar. Så blei fornøyd med dei. Er ikkje ferdig endå, gikk tom for lim, så får ha litt til gode til over helga!

Brukte vanlige kopipapir, dei e vel forholdvis tynne. I alle fall dei me brukar. Kopipapir e jo gjerne billig, og dermed tynne. Var ikkje vanskelig å stryke, men eg ville prøvd på eit lys eg ikkje var redd for først, berre for å få øvt litt. Kjipt å ødelegge eit dyrt lys liksom. Hadde på lavaste temperatur, og strøk forsiktig over litt og litt, så ikkje det skulle dryppe.
ORIGINAL: milla1986

Kjempe fint!!![:D] Jeg driver å lager bordkort selv... Meen du var flinkere enn meg assa!!
Ser du har brukt vanlig kopipapir, da mener du bare vanlig ark ikke sant?[8|] Sånne tjukke?
Var det vanskelig å stryke det inn?

Nydelig! Så flink du er![:D]
Kjempegøy med selvlaga[:)]

Har laget innbydelser og bordkort [:D] må absolutt prøve å lage lys med bilde! De var kjempe fine de du har laget! [:D]

De lysen er jo bare helt fantastisk fine!! Også så mye billigere enn å bestille-
Denne ideen skal jeg stjele og sånne skal jeg lage det er helt klart!
Flinka
OGså så fine bordkort. Virkelig imponert!!

Kan du forklare i detaljer hvordan du gjør det med lysene?[:D]

ORIGINAL: Maanestråle

Har laget innbydelser og bordkort [:D] må absolutt prøve å lage lys med bilde! De var kjempe fine de du har laget! [:D]

Åh.. vil du vise innbydelsene og bordkortene dine?? Me bestillte innbydelsar og e skikkelig fornøyd med dei og! Og legg gjerne ut bilder viss du prøver deg på lys!!

ORIGINAL: Kleiven

Eg trur det ligge link til ein youtubefilm som viser det her inne altså.. huska kje akkurat ka an hette den tråden..
Men du skrive ut bilder på printer, på vanlig kopipapir. Klippe ut bildet du skal ha. Og så legger du det på lyset ( eit "blankt" lys), legge bakepapir over. Holdt det tett og godt fast! Så brukte eg strykejern med den lavaste temperaturen, og strøyk forsiktig over. Eg begynte i ein kanten og strøyk over heile bildet. Eg øvte meg på eit billig lys først, for å sleppe og ødelegge dei dyre lysene eg hadde kjøpt til dåpen. Viktig å få strøket heile bildet inn i lyset uten at stearinen begynner og renne, så bruk tid og vær forsiktig!!

ORIGINAL: evaa

De lysen er jo bare helt fantastisk fine!! Også så mye billigere enn å bestille-
Denne ideen skal jeg stjele og sånne skal jeg lage det er helt klart!
Flinka
OGså så fine bordkort. Virkelig imponert!!

Takk!! Eg og tenkte det var greit og prøve før eg event bestillte i alle fall, e nok av andre ting eg har lyst å bruka pengar på! Håpe du legge ut bilder når du har laga lys!

ORIGINAL: Kleiven

Eg trur det ligge link til ein youtubefilm som viser det her inne altså.. huska kje akkurat ka an hette den tråden..
Men du skrive ut bilder på printer, på vanlig kopipapir. Klippe ut bildet du skal ha. Og så legger du det på lyset ( eit "blankt" lys), legge bakepapir over. Holdt det tett og godt fast! Så brukte eg strykejern med den lavaste temperaturen, og strøyk forsiktig over. Eg begynte i ein kanten og strøyk over heile bildet. Eg øvte meg på eit billig lys først, for å sleppe og ødelegge dei dyre lysene eg hadde kjøpt til dåpen. Viktig å få strøket heile bildet inn i lyset uten at stearinen begynner og renne, så bruk tid og vær forsiktig!!

Okei [:D] Tusen takk!

Back
Topp