Reinbue Forumet er livet 22 Mar 2008 #1 Hei jenter! Jeg trenger litt hjelp her. Hva skriver man på et dåpskort?
B Bounty Elsker forumet 22 Mar 2008 #2 "Gratulerer med dåpsdagen, ønsker deg det aller beste i livet" eller no??
RedFrost Forumet er livet 22 Mar 2008 #3 ORIGINAL: Baby i August! "Gratulerer med dåpsdagen, ønsker deg det aller beste i livet" eller no?? Denn var fin. Hadde ikke kommer lengere enn til "Gratulerer med dåpsdagen" jeg... [8D]
ORIGINAL: Baby i August! "Gratulerer med dåpsdagen, ønsker deg det aller beste i livet" eller no?? Denn var fin. Hadde ikke kommer lengere enn til "Gratulerer med dåpsdagen" jeg... [8D]
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 22 Mar 2008 #4 Jeg er fan av å skrive vers på dåpskort. Har mine gjemt i et skap, og det er så kjekt å lese dikt som en tante har laga.. Kjempe koselig synst jeg..
Jeg er fan av å skrive vers på dåpskort. Har mine gjemt i et skap, og det er så kjekt å lese dikt som en tante har laga.. Kjempe koselig synst jeg..
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 22 Mar 2008 #6 EN LITEN STJERNE En liten stjerne som vil lyse på din vei, som vil trenge gjennom mørket den vil lyse kun for deg.
EN LITEN STJERNE En liten stjerne som vil lyse på din vei, som vil trenge gjennom mørket den vil lyse kun for deg.
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 22 Mar 2008 #7 Måtte den lille få et liv som er rikt og godt - og finne lykke og glede både i stort og smått!
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 22 Mar 2008 #8 Så den som jeg liker best: Liten, søt og full av håp... Med de beste lykkeønskninger til din dåp! Enkel og grei
Så den som jeg liker best: Liten, søt og full av håp... Med de beste lykkeønskninger til din dåp! Enkel og grei
Reinbue Forumet er livet 22 Mar 2008 #9 ORIGINAL: cskjoldal Så den som jeg liker best: Liten, søt og full av håp... Med de beste lykkeønskninger til din dåp! Enkel og grei den var søt!! Den likte jeg også best :)
ORIGINAL: cskjoldal Så den som jeg liker best: Liten, søt og full av håp... Med de beste lykkeønskninger til din dåp! Enkel og grei den var søt!! Den likte jeg også best :)
RedFrost Forumet er livet 22 Mar 2008 #10 cskjoldal: Wow. Snakker flotte kort fra deg ja.. (Må huske på å spørre deg neste gang jeg skal i dåp.)
cskjoldal: Wow. Snakker flotte kort fra deg ja.. (Må huske på å spørre deg neste gang jeg skal i dåp.)