Dåpskort (papirpose)

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Ligger også i bloggen som vanlig, for de som vil stikke innom der [;)]

nydelig[:)] he du mal eller forklaring korleis du laga desse? er det en pose eller bare ser d slik ut?[:)]

Knallstilig!!! [:D]

ORIGINAL: 2 små troll

Kjempefint[:)],hvor har du kjøpt stempelet med dåpskjolen?

Det stemplet har jeg ikke selv, fikk trykk av SigneK her inne, og trenger snart påfyll [8D] høøører du det Signe?? [8D] *ler*

ORIGINAL: summer82

nydelig[:)] he du mal eller forklaring korleis du laga desse? er det en pose eller bare ser d slik ut?[:)]

Er to paneler på 15x15 som jeg pynter slik jeg vil og limer sem på en papirpose, kjempesøtt [:D]

Så kjempeflott. [:D]

Supersøt :)

ORIGINAL: Mumfie

Knallstilig!!! [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Er to paneler på 15x15 som jeg pynter slik jeg vil og limer sem på en papirpose, kjempesøtt [:D]

å e e som vanlig litt treig[8D] bruker du bare en sånn vanlig grå papirpose?[:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

å e e som vanlig litt treig[8D] bruker du bare en sånn vanlig grå papirpose?[:)]

Ja grå...eller dem er vel mere brun [8D] Har bare en veldig lang type, men klipper den bare til så den passer i lengden [;)]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

nydelig[:D]

tror jeg må prøve meg på sånne poser[:)]

Jaaa, det er kjempelett, like lett som kort... [:D][8D][8|]
Og veldig dekorative, man kan jo ha en liten gave oppi, gavekort, litt snop eller hva det måtte være [:D]

He he, ja det gikk fort [:D]
Skal prøve å sende deg noen til uken [;)]

ORIGINAL: SigneK

He he, ja det gikk fort [:D]
Skal prøve å sende deg noen til uken [;)]

Huff, ja du må tro det var en grunn til at jeg ville kjøpe det den gangen [8D]
Er stort sett dåpskort jeg får spm om å lage, og har ikke stempeltrykk med motiver som passer [8D][&:]
Shopping snart?? hm...ja jeg tror nok det [:D]

Back
Topp