Dåpskort/Invitasjoner

Emmy3

Glad i forumet
Fant en side på nettet med mye fine dåpsinvitasjons-kort - tenkte kanskje noen andre var interessert [:)]

http://www.optimalprint.no/no-NO/kjoep/invitasjoner/daap

må bare få tilføye at jeg bestillte kort fra optimalprint i forrige uke. torsdag. å har ENNÅ ikke fått kortene!! det er gått 10 dager!![:@][:@] pratet med de sist på torsdag å da sa jeg at om ikke de kom innen fredag denne uka som var, så ville jeg ha penga tilbake... hvis noen av dere bestiller herfra håper jeg dere er heldigere enn det vi var...[>:]

ORIGINAL: chicka mom

må bare få tilføye at jeg bestillte kort fra optimalprint i forrige uke. torsdag. å har ENNÅ ikke fått kortene!! det er gått 10 dager!![:@][:@] pratet med de sist på torsdag å da sa jeg at om ikke de kom innen fredag denne uka som var, så ville jeg ha penga tilbake... hvis noen av dere bestiller herfra håper jeg dere er heldigere enn det vi var...[>:]

såpass! men veit du om det er dei som er seine eller posten?

Jeg bestilte der for ei uke siden, håper de kommer snart. Skulle komme mellom 22. og 25. tror jeg.

Har dere sjekket om de blir trykket i norge eller i utlandet??
Vi bestilte takkekort fra vistaprint. Betalte 130 kr ekstra for rask levering, og de skulle komme i løpet av 1 uke....
Problemet var jo at de ble trykket i NEDERLAND!! Og pakken var ikke merket som gave, så fortolling kom i tillegg.
Kortene var fine, men ble veldig dyre. Bare tollavgifta var 220 kr, og det tok 3 uker og 1 dag før vi fikk dem.

Totalt for 50 kort m/ bilde, og med hvite konvolutter, og en notatbok med bilde på ble det nesten 700 kr.

Vi lager verken invitasjoner, takkekort eller bordkort i forbindelse med dåpen..Her blir det bare takkekort for all oppmerksomheten i forbindelse med fødselen [8D]

Dåpsinvitasjonene bestilte vi hos vistaprint. Betalte litt ekstra for å få dem vi også,  det gikk vel kansje en uke---ihvertfall ikke mer---- før dem kom i posten. Veldig fornøyd ;-)

ORIGINAL: Ymi

Fant en side på nettet med mye fine dåpsinvitasjons-kort - tenkte kanskje noen andre var interessert [:)]

http://www.optimalprint.no/no-NO/kjoep/invitasjoner/daap

Her har jeg bestillt takkekort i forbindelse med barselgave, og dåps invitasjonene. Synes de var nydelige, og kom raskt, så her kommer vi nok til å bestille takkekort for dåpen og! Bordkort har jeg laget selv=)

Back
Topp