dåpskjoler

toffen

Forumet er livet
Vet det er litt tidlig altså, men har tenkt å be min kjære svigermor lage en dåpskjole til oss. Noen som har adressen til noen nettsider hvor de har oppskrifter på kjoler? Enten sy, hekle eller strikke?? Alt av interresse:)

let her: http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php

aner ikke om de har no...[8|] men de har iallefall gratis oppskrifter på nettet. kan kjøpe oppskrift hos dropsbutikkene og, men d er jo lite vits.. utrolig hjelpsomme i "drops-butikken" her hjemme[:)][:)][:)]

håper du finner no fint[:)][:)][:)]

Syntes du ikke er tidlig ute i det hele tatt. Jeg er selv ingen syerske men hadde jeg vært deg hadde jeg enten sett litt rundt på nettet eller jeg hadde dratt til en sybutikk få noen ideer. Så artig med hjemmesydd. Vi leide sist. Ba venninnen min holde av den samme om ett par måneder. Hun jobber på den butikken hvor jeg leide [:D]

Jeg sendte den jo til deg på msn, men i tilfelle de andre også vil se:

Knallfin.
Skal ikke døpe min baby, men hvis jeg skulle skulle jeg hatt denne kjolen [:)]

Har tatt godt vare på denne siden ja:) Nydelig kjole. Plutselig skinner solen i Bergen, du skulle nok kommet til kampen likevel du!

ORIGINAL: Moo

Knallfin.

ÅÅÅÅ DEN VAR FIIIIIIIIIIIIIIN

ORIGINAL: Moo

Knallfin.

for en nydelig dåpskjole den vil vi ha og hihi
en av de fineste jeg har sett hitil[:D]

Sandnesgarn har mange fine kjoler. Jeg holder på å strikke dåpskjoler til tvillingguttene mine som skal døpes i mai, kjolene jeg strikker er denne:

Her er linken til dåpsheftet til Sandnesgarn, klikk på bildet, så får dere se alle kjolene i heftet.

har åsså en familie dåpskjole.. der e det brodert navnene på alle de som e døpt i kjolen.. så der e valget enkelt:)

men masse fine kjoler man kan velge ihvertfall:)

ORIGINAL: Ingertuppa

har åsså en familie dåpskjole.. der e det brodert navnene på alle de som e døpt i kjolen.. så der e valget enkelt:)

men masse fine kjoler man kan velge ihvertfall:)

Samme her :)

Back
Topp