Mammelina Betatt av forumet 1 Jan 2010 #1 Er det noen som har dåpskjoler sydd etter mønster fra Stoff og stil? Jeg har lyst til å sy en til vesle jenta vår, men hadde vært kjekt å sett bilder av de først [:)]
Er det noen som har dåpskjoler sydd etter mønster fra Stoff og stil? Jeg har lyst til å sy en til vesle jenta vår, men hadde vært kjekt å sett bilder av de først [:)]
to prinser Elsker forumet 2 Jan 2010 #3 Eg kan dev ikkje hjelpe deg for vi leide en kjole. Som vi syns var kjempe fin.
N nemi.marselia Forumet er livet 2 Jan 2010 #4 tja sydde en fra ett modifisert mønster altså brukte standarmønster å jore endel endringe på d kjolen e d nån her inne på BV som har
tja sydde en fra ett modifisert mønster altså brukte standarmønster å jore endel endringe på d kjolen e d nån her inne på BV som har
N nemi.marselia Forumet er livet 2 Jan 2010 #5 bilde av den brukt 2 vidt forskjellie stoffer 3 forskjellie blonda lagt t kappe nede korta ned bærestykket mønsteret va standar hvit enkel kjole
bilde av den brukt 2 vidt forskjellie stoffer 3 forskjellie blonda lagt t kappe nede korta ned bærestykket mønsteret va standar hvit enkel kjole
Mammelina Betatt av forumet 2 Jan 2010 #6 TUSEN TAKK for hjelpen nemi.marselia Kjolen du har sydd er nydelig!![:)]