Dåpskjole

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Trenger en innen 9 feb og ser på nett. Fant kun denne danske siden: https://www.oliprik.no som har noe fint. Noen som har handlet der? Er de pålitelig? Eventuelt: hvor kjøper du dåpskjole fra?
 
Tenkte egentlig å sy selv, men tanta mi fortalte at dåpskjolen jeg ble døpt i er hos kusina mi :)
 
Vet ikke hvor i landet du bor men Solbruden i Sellebakk (Østfold) har utrolig mange fine.
 
Vi skal ha navnefest så trenger ikke den tradisjonelle dåpskjolen. Men bestemor har strikket et veldig fint sett til vesla :)
5888ef8079e64c1940a842e13da55490.jpg
 
Hjemmestrikket som pappaen ble døpt i <3
 
Må man ha de tradisjonelle kjolene i kirken? Vet at "alle" bruker det, men må man? Hadde vært fint med dress på guttebass synes jeg da:p
 
Må man ha de tradisjonelle kjolene i kirken? Vet at "alle" bruker det, men må man? Hadde vært fint med dress på guttebass synes jeg da:p

Du bestemmer nok selv, er bare tradisjon med de lange hvite :) litt som med brudekjoler - hvitt er tradisjonelt men folk velger andre å
 
4b6c457649813591217648de18585319.jpg


Jeg håper å få ren den storebroren brukte [emoji173] eller så aner jeg ikke hvor vi skal få tak i en fin en.

Denne ble sydd om fra brudekjolen jeg egentlig skulle bruke (men en syerske ødela den, så en ny syerske gjorde den om til dåpskjole).
Så er fornøyd med denne [emoji1]
 
4b6c457649813591217648de18585319.jpg


Jeg håper å få ren den storebroren brukte [emoji173] eller så aner jeg ikke hvor vi skal få tak i en fin en.

Denne ble sydd om fra brudekjolen jeg egentlig skulle bruke (men en syerske ødela den, så en ny syerske gjorde den om til dåpskjole).
Så er fornøyd med denne [emoji1]
Så nydelig :)
 
Var du fornøyd med den? Jeg synes den er skikkelig fin, men tenker at jeg gjerne skulle sett den før jeg evt. kjøper.

Jeg har ikke brukt den enda, men den er veldig fin. Finere enn på bildene, synes jeg. [emoji4]
 
Back
Topp