Dåpskjole

Den så kjempe fin :-)
Og så må det jo være litt ekstra stas om man har laget den selv.
Blir litt mer personlig enn med en man har kjøpt/leid.

Jeg tenker at hvis du har noen rundt deg som kan vise og assistere går det sikkert bra :-)
Har selv en dåpsdrakt som min mor strikket til storebror, og siden det blir en gutt til går denne til han og :-) altså en hel dress og ikke kjole til gutt :-P

Her er tanken at min gamle brudekjole, skal omsys til dåpskjole til prinsen.

Jeg har fortsatt dåpskjolen min, som også har blitt brukt til mine søsken, som jeg nok vil bruke :)

Bestemora mi skal hekle! Den blir super! Hun har laget til dukka mi da jeg var lita og jeg ønsket å ha noe hjemmelaget og da jeg spurte om hun kunne lage ble hun helt i fyr og flamme! For det var så klart noe hun ville. Digger bestemor! Mamma ble derimot sur fordi jeg hadde spurt henne og ikke mamma.. For hun ville egentlig at vi skulle bruke dåpskjolen som ble laget til meg den gangen, men jeg synes ikke den er noe fin og vil lage egen tradisjon noe jeg fikk stor støtte av bestemor på! :-) det er viktig at du føler det blir som du vil og ikke høre på alle andre sine meninger!

Vesla brukte s
dåpskjolen jeg brukta da jeg ble døpt, denne babisen skal bruke dåpskjolen fra pappa sin familie, som alle barna der har brukt :) Heklet mener jeg de er begge 2 ;)

Back
Topp