Dåpskjole!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Skal dere leie, kjøpe eller har dere en som er i familien?

Verken jeg eller sambo har noe i familien.. Så vi snakka om å leie. Men vil egentlig helst kjøpe.. men vi har så dårlig råd :(

har dere no forslag på hvor vi kan finne en allright enkel og billig kjole?
ikke si finn.no :p har kikka der.. var ikke mye fint der synes jeg;P

Vi ble heldig vis reddet av en vennine av mamma. For den dåpskjolen hun egentlig skulle ha som jeg brukte når jeg ble døpt er blitt borte som jeg fikk vite på tirsdagskveld, hun skal døpes neste søndag,  så jeg var å sjekket på nettet, og var inne på  www.dapskjoleutleie.no Der var det overkommelige priser.
Heldigvis for meg hadde venninnen til mamma dåpskjolen til sønn hennes hengende på loftet, og den kunne jeg få låne.

Her skal vi bruke en som er i familien [:D]

Tips!!!

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&biw=1366&bih=655&q=d%C3%A5pskjole&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&fp=5960ae64c0013fe3 [:D]

vi skal bruke en som er i familien[:D]

Vi skal bruke en som min bestemor sydde til sitt første barnebarn for over 40 år siden.
De fleste barnebarna og oldebarna har brukt den [:)]

Har derfor ikke satt meg inn i hvor man finner dåpskjole, så har ingen tips.

ORIGINAL: delphi

vi skal bruke en som er i familien[:D]

Vi skal bruke den mamma hekla når jeg skulle døpes.
Ingen dere kan låne av da?

vi hadde dessverre heller ingen i familien, så da ville jeg heller kjøpe en, slik at mine unger kan ha samme kjole og kanskje noen andre i familien hvis de vil låne den.

jeg kjøpte den på www.bambina.no. Der er det MANGE fine! Jeg har bestilt den som heter Angela. Den kom i posten dagen etter at jeg bestilte, så kjempe service! Og kjolen er KJEMPE FIN og ikke dyr i det hele tatt. Lua følger også med. [:)]

Vi skal bruke den som jeg og brødrene mine har brukt. Mamma har allerede sydd navnet til Håvard på kjolen. Ska bli kjekt å få bruke den i morgen [:D]

Vi skal bruke en som er i familien som svigermor strikket.

Back
Topp