dåpskjole

SolGløtt86

Forelsket i forumet
se den fine dåpskjolen jeg har bestilt[:)] åh jeg gleder meg til vi får den[;)]
jeg falt pladask med en gang jeg så den

http://daapskjole.net/side94.html

Den var kjempepen! [:D] Skulle ønske jeg kunne velge kjolen selv også! .. her går det i arv [&:]

ja svigermor har en som er ca 95 år gammel, men jeg hadde sååå lyst på denne kjolen, å kommer til å la denne gå i arv [:)]

ORIGINAL: endeliggravid86

ja svigermor har en som er ca 95 år gammel, men jeg hadde sååå lyst på denne kjolen, å kommer til å la denne gå i arv [:)]

Nydelig kjole! [:D]

Har selv en som er 97 år her som vi skal bruke, synes det er koselig med dem som går i arv jeg [:D]

ja det er jo litt spesielt det[:)] hadde nok brukt den vi også hadde det ikke vært for denne[;)]

Nydelig[:D] skulle ønske jeg og kunne velge selv.. men d er o litt koselig at mormor har brodert den og at mange av oss har blitt døpt i den.. blir brodert inn navn for hvert barnet som har brukt den og hele innerkappen er dekt med navn snart[:)] den er i lin.. tror jeg skal ha lilla eller burgunder bang denne gangen[8D] men d er jo så mange som skal blande seg i valgene jeg tar. sist ville jeg egentlig ha mageband, men blablabla fra mormor og mamma og jeg var dritlei så jeg bare jatta med på slutten.. fikk iallefall gammelrosa da[;)]

her er mormor som har sydd og brodert alle bunader for familien og denne dåpskjolen[:D]

Vi har en strikket/heklet en.. er bare sambo og hans søsken som har brukt den, men jeg klarer bare ikke å si nei.. [8|] Ordna med marineblå band og ei litt stilig brosje som ikke var for dall.. ikke heeelt populært men synes det var kjempefint jeg da! [:)]

ORIGINAL: RenathePro

Den var kjempepen! [:D] Skulle ønske jeg kunne velge kjolen selv også! .. her går det i arv [&:]

Ååååå den var rå flott. Hva kostet den?

Æsj så hu hadde ferie;( her blir dåpen 08.08.
Så da får jeg vel ikke da:( snufs

Kjempe nydelig kjole[:D].
Vi har en heklet dåpskjole som jeg fikk av mamman min da jeg skulle ha min første, utrolig nydelig kjole som en kunde av moren min helklet..[:)]
Den har alle barna min brukt, tenkte jeg skulle få brodert inn navnene på kjolen før dåpen.

ORIGINAL: Tasseline

Ååååå den var rå flott. Hva kostet den?

Æsj så hu hadde ferie;( her blir dåpen 08.08.
Så da får jeg vel ikke da:( snufs

den koster 2300kr innkl lue og band :)

ORIGINAL: Malleleo

Nydelig[:D] skulle ønske jeg og kunne velge selv.. men d er o litt koselig at mormor har brodert den og at mange av oss har blitt døpt i den.. blir brodert inn navn for hvert barnet som har brukt den og hele innerkappen er dekt med navn snart[:)] den er i lin.. tror jeg skal ha lilla eller burgunder bang denne gangen[8D] men d er jo så mange som skal blande seg i valgene jeg tar. sist ville jeg egentlig ha mageband, men blablabla fra mormor og mamma og jeg var dritlei så jeg bare jatta med på slutten.. fikk iallefall gammelrosa da[;)]

her er mormor som har sydd og brodert alle bunader for familien og denne dåpskjolen[:D]

åh så fin kjole :) svigermor har alltid noen meninger,mn da lukker jeg ørene. jeg gjør som jeg vil [;)]

Samme her. Den er veldig fin og enkel, men har liksom sett en som jeg vil ha[X(]

Men men... Navnet til snuppa blir brodert inn i stoffet på dåpskjolen da. Første jenta på kjolen. Står 8 gutter der fra før[8D]

Den var kjempefin!

Her skal vi bruke dåpskjolen jeg selv ble døpt i. Syns det er koselig jeg da. [:D]

Back
Topp