Dåpsinvitasjoner

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Noen som allerede har det klart angående hvordan disse skal se ut?
Og hvor lang tid i forveien burde de sendes ut?

Oi, det har jeg ikke begynt å tenke på en gang. Tror ikke vi døper før han er rundt 6 mnd og da sender vi vel ut 1-2 mnd i forveien?

Skal ha dåp i slutten av februar. Gir muntlig beskjed allerede nå da vi har mange tilreisende.. Sender ut invitasjon på nyåret tenker jeg..

Jeg har planer om helt enkle hjemmelagde invitasjoner. Har planlagt hvordan de skal være, så det må bare gjøres. Tenkte å lage dem i romjulen sammen med mammaen min. Hun er god på slikt. Vi skal ha dåp i starten av februar. Inviterer ikke så mange. Sier fra til de inviterte muntlig nå, og sender invitasjoner i starten av januar.

Sambo lagde veldig fin invitasjon med golden ticket tema for navnefesten til vesle. Ga de ut i begynnelsen av desember, navnefesten blir 26 des/ andre juledag

Skak ordne de til uka og sende de ut:) skal ha dåp først i februar.

Tja..3-4 uker før kanskje. Har ikke tenkt på dåp annet enn at vi ønsker å ha den i mars tenker jeg, og at vi ikke ønsker å invitere noen andre enn tanter&onkler, fettere&kusiner, besteforeldre og oldeforeldre til babyen. Da blir vi 16 stk. I mars er babyen 4-4,5 mnd gammel. Første var 4,5 mnd gammel i dåpen og syntes det var passe :) og i mars kan det begynne å bli litt mildere ute også.

Back
Topp