Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har planer om helt enkle hjemmelagde invitasjoner. Har planlagt hvordan de skal være, så det må bare gjøres. Tenkte å lage dem i romjulen sammen med mammaen min. Hun er god på slikt. Vi skal ha dåp i starten av februar. Inviterer ikke så mange. Sier fra til de inviterte muntlig nå, og sender invitasjoner i starten av januar.
Sambo lagde veldig fin invitasjon med golden ticket tema for navnefesten til vesle. Ga de ut i begynnelsen av desember, navnefesten blir 26 des/ andre juledag
Jeg har finnet ut hvordan de skal være! Iallefall hva slags type bilde jeg skal ta! Så skal jeg lage bordkort som er likt! Skal prøve å få laget dem nå før jul! Skal ha dåp i mars
Tja..3-4 uker før kanskje. Har ikke tenkt på dåp annet enn at vi ønsker å ha den i mars tenker jeg, og at vi ikke ønsker å invitere noen andre enn tanter&onkler, fettere&kusiner, besteforeldre og oldeforeldre til babyen. Da blir vi 16 stk. I mars er babyen 4-4,5 mnd gammel. Første var 4,5 mnd gammel i dåpen og syntes det var passe og i mars kan det begynne å bli litt mildere ute også.