Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: februarspyffen
hvordan lager man de? noen som har en mal på de eller? jeg har bestilt kirke, og alt er i boks,men ikke bordkortene... så synes jeg disse var veldig fine da [:)]
ORIGINAL: HoppetussåTakk takk[:)]
[:)] Flotte kort [:)]
ORIGINAL: pingu89
![]()
Navnelapper har eg ikke begynt på ennå, litt usikker på hvordan eg skal ha det! [:)]
ORIGINAL: februarspyffen[:D]
det var de ja! [:D] tusen takk [:)] nå fikk jeg noe å surre på med [:)]
nei, det var ikke bare bare. Å tid tok det, glad eg er ferdig [8D] hehe
Man må ikke ha for tynt papir og ikke for tykt papir. Så skal det gå fint [;)] Prøvde meg litt på noen stygge papir, før eg tok de eg skulle ha [:D] hehe
ORIGINAL: *MaCa*
Man må ikke ha for tynt papir og ikke for tykt papir. Så skal det gå fint [;)] Prøvde meg litt på noen stygge papir, før eg tok de eg skulle ha [:D] hehe
Hehe..:Er nok derfor...Tror jeg har litt tykt ark..Bruker jo de jeg bruker til scrapping ellers...
Hmm...Kanskje ta en tur på bokhandelen i morgen og sjekke om jeg finner noen fiiine rooosa ark[:D] (er litt kresen på fargen[:-])
Hehe..:Er nok derfor...Tror jeg har litt tykt ark..Bruker jo de jeg bruker til scrapping ellers...
Hmm...Kanskje ta en tur på bokhandelen i morgen og sjekke om jeg finner noen fiiine rooosa ark[:D] (er litt kresen på fargen[:-])
[:)]hehe, eg har kjøpt inn servietter, og eg gikk med en serviett og skulle ha papir i samme farge [8D] Så er lit kresen her å[8D]
[:)]hehe, eg har kjøpt inn servietter, og eg gikk med en serviett og skulle ha papir i samme farge [8D] Så er lit kresen her å[8D]
Hahaha....Såpass...[:D] Har ikke kommet så langt[:-] Har tema rosa og brunt/off white som hovedfarge, og da må rosa fargen være litt mørk da, men er ikke bare bare det heller...
Har kjøpt bånd jeg skal pynte lysene jeg skal ha på bordet, med bilde og dato...[:D]