Dåpsgavetips?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Tvilligguttene til venninna mi døpes i dag, og jeg sitter og funderer over om vi skal kjøpe dåpsgave eller ikke til de. Venner skal ikke i dåpsfeiring, men hun sa her om dagen at hun tenker å ha et restekakeselskap i morgen eller på tirsdag...

Man går jo liksom ikke uten å ha med seg noe?? Kjenner meg liksom helt blank :p Hva gir man, og for hvor mye? Tenkte på om vi kunne kjøpt hver sitt "Mummihus krus" til de for synes det er søtt, men det er kanskje en rar gave.

Guttene har fått gave da de ble født, eller hun fikk klær og mm til de i Babyshower og blomster da de ble født, så har gitt de en del :)

Tenkte også på smykker til gutter, men kommer vel ikke så mye under kr 400 pr stk da??? Da blir det mer "gjestegavepris"

Hva med å kjøpe en fin eventyrbok du ville satt pris på? :)

Hva med å kjøpe en fin eventyrbok du ville satt pris på? :)

Ja, har tenkt på det, men samme bok til begge så de kan se på samme historier eller to ulike da liksom? ;)

Føler kanskje vi må ha en ting til hver på en måte :)

Synes krusene var en god ide☺️ Babyverden hadde nettopp en artikkel med tips om forskjellige dåpsgave. Der finne du alt mellom himmel og jord☺️

Mummi krus høres jo supert ut. Men trodde faktisk at de var litt dyre også. Men en fin ide. Sangbøker er også fint. Og eventyr. Eller hva med en liten sekk til hver som kan være til barnehagestart?

Ja, har tenkt på det, men samme bok til begge så de kan se på samme historier eller to ulike da liksom? ;)

Jeg ville gitt samme :) Personlig ville jeg i hvert fall ha lest samme historier til begge samtidig om det kommer tvillinger her ;)

Mummi krus høres jo supert ut. Men trodde faktisk at de var litt dyre også. Men en fin ide. Sangbøker er også fint. Og eventyr. Eller hva med en liten sekk til hver som kan være til barnehagestart?
Har ikke studert på hva Mummikrus, asjetter ol koster, men synes de er søte :) Får ta en tur ned til byen en av de neste dagene og se på muligheter :)

Har ikke studert på hva Mummikrus, asjetter ol koster, men synes de er søte :) Får ta en tur ned til byen en av de neste dagene og se på muligheter :)

Kitcher har kampanje på mummikrus fram til 28/8. Koster 149 per stykk.

Kitcher har kampanje på mummikrus fram til 28/8. Koster 149 per stykk.
Så greit :D Da tror jeg vi går for det. Fikk en med mummimamma og mummipappa på av bonussvigermor da hun fikk vite vi ventet baby :) Veldig fornøyd med de selv.

Back
Topp