Dåpsgaver

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Hva fikk dere? trenger tips til hva vi kan ønske [;)]

Ingen? [X(]

vi er litt utradisjonelle vi kanskje.men har ønsket oss noe tuva har bruk for, som klær leker, vippestoler o.l og så har vi opprettet en sparekonto som de som vil kan sette inn en liten sum på[:)]

jeg kjenner meg selv rett, sølv skjeer og slikt hadde blitt lagt i en skuff og blitt der. [:D]

vet vi får en tripptrapp stol og en bære meis til dåpen.. praktiske gaver som vi blir veldig glade for.. har også fått den store barnesang boka..[;)] 

Han fikk gyngebil, sølvbestikk,eventyrbok x2,barneservise x2,dåpsteppe,sparebøsse i tinn,barnebibel,smykker,penger,bunadskniv,sølvkopp,skyvert,barnesekk fra Bergans,babyalbum,fotoramme i sølv og et maleri... tror det var det.

Snuppa fekk totalt 3500 kr, sveipa eske me lokk som min bestefar hadd laga, litt klær, ei kattelampe som dem har på Illums som e dødstøff, inngravert fotoalbum, inngravert hjertesmykkeskrin, fotoalbum, sølv hjertesmykke, bamsesparebøsse i tinn, marihønearmband, dåpsfat inngravert med lengde vekt dato osv, rosa fotoramme fra Amsterdam, hjertesmykkeskrin med swarovskikrystalla + sommerfugl smykke, gullsmykke "min første ring" med diamant, prinsessesmykkeskrin me krone på, kronesmykke å dåpsattestholder, stjernetegnsmykke i gull å rosa barnesmykkeskrin, "min første tann" eske, opphøyd rose sølvskje, barnebestikk opphøyd rose.

Ungen fikk altså såååå my fint! [:D]

Back
Topp