Dåpsgaver

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Prøver å finne inspirasjon til hva vi skal ønske oss til mini sin dåp. Smykker utgår egentlig, da det trolig aldri vil bli brukt (gutt). Tenker det er koselig med sparebøsse og sånn ramme hvor man graverer inn navn, fødselsdato, vekt og lengde. Men der stopper det med idéene mine.. Kunne kanskje ha ønsket oss barnesølje til bunad, men vi vet jo ikke 110% at vi kommer til å kjøpe bunad til han.
Hva skal dere ønske dere i dåpsgave?

Jeg ønsker han en jynngesau.. ærligtalt noe av det mest awsome jeg har sett av barneleker
c284613443726d9c5edb278ec923f0a7.jpg

I tillegg til det nevnt over her, feks sølvkrus (/sølvskje), Thorbjørn egner servise, pluss vi kommer til å ønske oss "gullbok" (om det heter det lenger) eller tilsvarende - rett og slett sparepenger på konto til henne :)

(Sølvkrus/ sølvskje med inngravert navn og fødsels- eller dåpsdato)

Tursekk, barnefiskestang, sitteunderlag, matboks, drikkeflaske/termos... tenker utstyr som varer lenge og kan brukes fra 1-2 år for eksempel. Evt lekekasse, fotoalbum, tråtraktor, sandkasse, huskestativ...

Vurderte å ønske strikkekjole og strikkesett til høsten

Jeg har såå lyst på denne gyngemammuten <3 den blir kjøpt uansett dersom vi ikke får den :)
83c5d84da730abc11b178ed9ce7018f4.jpg

Ellers har vi ønsket oss(og har allerede fått/får mest sannsynlig) babybjørn vippestol, tripptrappstol og ergobaby 360 :) synes det er kjekt å få ting vi har bruk for, og som lille kan ha glede av :)

Jeg har såå lyst på denne gyngemammuten <3 den blir kjøpt uansett dersom vi ikke får den :)
83c5d84da730abc11b178ed9ce7018f4.jpg

Ellers har vi ønsket oss(og har allerede fått/får mest sannsynlig) babybjørn vippestol, tripptrappstol og ergobaby 360 :) synes det er kjekt å få ting vi har bruk for, og som lille kan ha glede av :)
Hah, den er et godt alternativ til gyngesauen jeg vil ha [emoji23][emoji23][emoji23]

Her fikk gutten Torbjørn egner servise, sølvskje, lammeskinn, trunki koffert, Bob medlemskap, sparebøsse, penger og mange smykker som dessverre ikke kommer å bli brukt. Han nekter fortsatt å ha de på..

Service og bestikk er kjekt og mye brukt her i huset. Elsker det til babydesign med navn på! Slikt rør til dåps og fødselsatest slik at jeg vet hvor jeg har hver enkelt sitt. Niesa mi fikk teppe med navnet sitt på. Kjempefint! Ellers er eventyrbøker og sangbøker kjekt, da helst slike tynne bøker som er enkelt å ha med på sengekanten eventuelt ungene kan bla i selv. Denne gangen ønsker jeg meg også smykkeskrin og smykker[emoji5] ellers er tripptrapp stol eller briovogn flotte gaver å få syns jeg

Back
Topp