Dåpsgaver...

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Hva ønsker man seg egentlig i dåpsgaver til en gutt?? Noen tips?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Alt mulig han trenger og ikke trenger;) de tradisjonelle dåpsgavene fra gullsmeden, eventyrbøker, ull, penger, asjett/skål/kopp, ting til rommet som f.eks gyngehest, tøffe tråbiler, benk/stol som er håndmalt. Det var det jeg kom på i farta:)

Vi har ønsket oss ting han har bruk for. Føler sølvskjeer og slikt bare blir lagt i en skuff og blir liggende der.
Vi har ønsket bla penger, golfsett, trehjulsykkel, eventyrbøker, togbane osv.

Tenkte også jeg skulle få tak i en årgangsvin 2013 så han får når han er voksen :)

Syns det er vansklig eg og:/ storebror var 9mnd når han døpte seg så der ønsket vi oss nytt bilsete/penger til det. Lillebror døpes når han er 4-5mnd så det er vansklig.. han får sikkert maange sparebørser så det ønsker vi ikkje fra noen på forhånd..:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg skal ønske meg gavekort til fotograf :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eventyr bok, sangbok, gyngehest, personlig pledd, personlig barnestol, tripp trapp stol, junior dyne/pute.....

Supert!! Tusen takk for så mange veldig gode tips!!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi ønsker oss paraplytrille eller sponsing til det, tripptrappstol, ulltøy til vinteren, bæreomslag og bærestøvler.. Egentlig ting vi trenger som vi ikke egentlig har råd til å kjøpe selv...

-- tasting fra mobil --

Sangbok, gyngesau, reiseseng og penger til å sette inn på sparekontoen hennes :-)

Sangbok, gyngesau, reiseseng og penger til å sette inn på sparekontoen hennes :-)
Gyngesau har eg ikkje sett før :p men hadde jo vært greit her då, siden storebror har gyngehest ;) hehe

Gyngesau har eg ikkje sett før :p men hadde jo vært greit her då, siden storebror har gyngehest ;) hehe

Hehe! Fant en på jollyroom.no som jeg likte :)

Back
Topp