Dåpsgave

Ki-gravid-igjen

Andre møte med forumet
Jeg skal være fadder til en herlig liten jente og har så lyst å finne på noe gøy å gi til dåpen! Jeg har vert i flere dåper men der har barnet fått smykker og bøker, noen som har noen gøye tips? Blir glad for alle tips

Jeg har kjøpt en sånn personlig liten stol med maling en gang. Strikket gave, og har kjøpt servise med navn på :)

Vi har gitt fødselsplakat til niese og nevø. Sånn som viser kor stor ungen var ved fødsel. Men det er kanskje noko dei har frå før.

Ting vi har fått til våre
Bestikk
Servise
Smykker
Smykkeskrin
Rørospledd
Gravert bilderamme
Gravert lysestake

Screenshot_20220510-093917_Facebook.jpg Jeg har fått opp reklame for dette på FB, som jeg synes var litt koselig. Her bruker frøkna på snart 6 enda barnebestikk, og når det blir for gammel er det jo en fint minne :love7

Screenshot_20220510-093917_Facebook.jpg

Lammeskinn (ekte, store)
Smykkeskrin med navn
Barnesølje til bunad

Pleid å kjøpe sesongkoppen til mummi, den kan få en god verdi etterhvert ;)

En familie fotoshoot som foresatte kan bruke Ila det første året? Her kan jo flere være med å spleise. Hyggelig med gode fine bilder som kan rammes inn :)

Sønnen vår fikk en hjemmelaget sangkoffert til dåpen sin, den har vi hatt mye glede av:happy: Var en liten lekekoffert med mange små heklede dyr, buss osv., og et hefte med sanger som passet til figurene. Han elsker fortsatt å dra dem frem og synge sangene som hører til:)

Back
Topp