Dåpsgave

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hva kjøpte du til ditt barn? Datteren skal døpes snart, så må finne på noe. Smykker får hun nok av lell, tenker jeg..

Hva kjøpte du til ditt barn? Datteren skal døpes snart, så må finne på noe. Smykker får hun nok av lell, tenker jeg..
Vi satte bare penger på konto egentlig. :)

Penger er en mulighet, men jeg vil hun skal ha noe håndfast minne av dagen, bare fra mamma'n og pappa'n sin..

Satte penger på kontoen.

Vi kjøpte ikke noe, selskapet kostet nok i seg selv.
Kjøpte en minnebok da, tok bilder av gjestene og fikk dem til å skrive en hilsen. Samt skrev hva han fikk av de.

Ingen gave her heller :-) betalte hele selskapet selv og det kostet jo en del

Kjøpte ett armbånd med en plate som vi fikk navnet hennes gravert på, kjempekoselig å ha det i smykkeskrinet nå ;)

Kjøpte et lite album som jeg har laget med bilder og tekst fra dagen. + en liten bok til "gullkorn".

Du kan jo lage album og få gjestene til å skrive hilsner:)

Hun får jo selskapet her også, men det er ikke noe hun husker. Hun vil heller ikke huske om hun får en ting, men da har hun noe fra den dagen, noe hun "husker", av mamma'n og pappa'n.

Hun får jo selskapet her også, men det er ikke noe hun husker. Hun vil heller ikke huske om hun får en ting, men da har hun noe fra den dagen, noe hun "husker", av mamma'n og pappa'n.
Jeg tror jeg ville gått for et armbånd eller noe sånt :) Eller sølvbestikk med gravering på.

Jeg kjøpte ikke gave til førstemann så blir nok ikke noe til andre heller, selskapet i seg selv kostet i overkant av 10.000 kr (åsså kom klær, frisør og alt annet i tilegg )
Men laget et minnebok som jeg hadde limt inn bilder av henne i forkant som folk skrev i. Så stod der noen dikt og minne fra oss foreldrene. Så skrev jeg inn alle gavene hun fikk og gjesteliste + limte inn alle kortene og bilder fra selve dagen i etterkant.

Våre to barn har fått selskapet som gaver, men i tillegg et album som jeg gjorde i stand til dåpen slik at gjestene også kunne se de første måndene av deres liv :)
220

Om du ønsker en annen type album kan jeg anbefale en minne bok fra Pusleriet :)
i89805213._szw360h1280_.jpg

Håper dere får en flott feiring :)

Back
Topp