Dåpsgave

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Jeg skal i dåp til en gutt i september, og lurer på om noen har noen gode forslag til dåpsgave? Kanskje noe dere ble veldig glad for seg når eventuelle tidligere barn ble døpt ;) Har mest lyst til å gi noe praktisk, ikke smykker el. Lurte litt på å kjøpe Bergans-sekk, som kan brukes som barnehagesekk el. når den tid kommer. Blir det satt pris på tro? :rolleyes:

Alle forslag mottas med takk!

Jeg skal i dåp til en gutt i september, og lurer på om noen har noen gode forslag til dåpsgave? Kanskje noe dere ble veldig glad for seg når eventuelle tidligere barn ble døpt ;) Har mest lyst til å gi noe praktisk, ikke smykker el. Lurte litt på å kjøpe Bergans-sekk, som kan brukes som barnehagesekk el. når den tid kommer. Blir det satt pris på tro? :rolleyes:

Alle forslag mottas med takk!
Jeg liker forslaget ditt godt, evt Fjällräven ;) Klassiske og supersøte til barn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har begge mine to fått bergans sekk til dåp, også rednings vest + fiskestang.
Vi gav vekk 3 hjuls sykkel til tanteguten, så veldig tradisjonelle er nok ikke vi. Får plenti med smykker å penger, så litt bruksgaver er topp ;)

Vi skal i dåp snart også. Vi tenkte å kjøpe sekk å få gravert inn navnet til dåpsbarnet på+ fyll opp sekken med noe klær etc.

Røros baby teppe, ikke den miste str, men mellomste

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har bestilt teppe med fødelsopplysninger i økologisk bomull, kjempefine :)
men siden det mest sannsynlig ikke rekker frem til søndagen så har jeg kjøpt en eventyrbok i tilegg :)

Back
Topp