Dåpsgave

Munemor

Elsker forumet
Skal i dåp til mi lille prinsesse, som eg er tante til, på søndag. Har ikkje fått kjøpt gave enda, og står heilt fast.
Nåken som har ein idè?
Ka blei dåkke glade for å få til prinsessene i dåpen? Har lyst å gi nåke litt utenom det vanlige.
HELP HELP HELP[:D]

vi fikk 2 tøffe esker med bamse på lokket, i tinn, den ene står det min første hårlokk på, den andre min første tann! det synes jeg var koselig, med inngravert navn og dåpsdato[:D]

Ikke så orginalt, men jeg pleier å kjøpe syltetøy skjei i sølv som jeg får gravert inn enten forbokstaven eller hele navnet på. Går like bra til både gutt og jente.. :)

vi fikk ei sånn "første grøtskje" i sølv, fra th.Marthinsen design (tror det er bjørklund som selger de). Den er kjempesøt, og med navn og dåpsdato inngravert er det et flott minne.

Ellers ble vi veldig glad for bunadssølv (viss ho kommer til å bruke bunad, da?!!) og for sparebøsse i tinn (litt spesiell-vi fikk utformet som en snøscooter-med styremekanismer og alt som funker. kjempekul!)...tja, ellers vet jeg ikke....barneservice og barnebestikk fra hardangerbestikk...ikke noe av dette som er så orginalt da, men....

Til Celine fikk vi "den store barnesangboka". Det er en serie på flere bøker, som man kan samle på! En utrolig fin gave, som vi har brukt masse!

Takk for alle forslaga! Skal ut å sjå i mårra, litt seint å få gravert navnet da, men det får eg heller gjere etterpå visst det blir nåke sånt.

de gaverna vi blev gladast för var; ett guldkors som va gravert, ett litet guldarmband, sang å äventyrsbok. å så e de ju alltid populärt å starta en fond. vi fick även medlemskap i vetsbo

ang sånna små esker till första tann å hårlokk, en risk å köpa, för de e nog många som tänker på de..

vi fick 3 dåpsatester etuin, 3 förste tann å 2 första hårlokk.. =)

Eventyrbøker er jo helt toppers gave! I "den store..-" bok-serien er det mange å velge mellom.

Hva med Godnatteventyr for jenter? Tror den heter det.

Det blei eventyrbok. Og så treningsmatte, for det ville dei ha.
Eg ønskar meg eventyr/sangbøker sjølv til Tobias, så da måtte det bli det.

(gleder meg til eg kan lese eventyr for han)

Takker for tips enda ein gang![;)]

Back
Topp