Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pixi
hehe, skomleste visst innlegget ditt[:)]
ORIGINAL: vestfold80
T fikk en ordentlig turkniv med inngravering på. Det syns jeg var en kjempefin gave. Birkebeinerkniv eller noe sånt, kjøpt på gullsmed. Koster 800-1000 tror jeg.
ORIGINAL: Stjernejenten
Gaver som jeg syns er fine er:
babysvømming (vi ønsket oss penger til det)
redningsvest (gav til nevøen min som bor ved sjøen)
barnehagesekk (fikk)
kvalitetsleker som h*n ikke vokser fra så fort (fikk ikke men ønsket oss det, men fikk badeleker som er flittig i bruk)
dyre ting h*n trenger senere, pulk/ski om foreldrene liker ski feks.
om foreldrene har god plass til oppbevaring så kan jo barnemøbler være noe? Seng, stressless, sofa
barnebadebasseng til hagen som overlever noen sesonger, eller sandkasse? (finnes jo sånne plastikbaljer som kan brukes til begge, gjerne med lokk)
jeg lagde scrapbookalbum til nevøen min, han var vel 4mnd da han ble døpt så hadde fått litt bilder. Det ble godt tatt imot [:)] kan også gi et som bare har noen sider om du klarer å følge opp med å lage nye sider nå og da, til ju, bursdag og dåpsdagen kansje? Har lyst å begynne på et til nevøen min nå, som jeg skal fortsette på til han blir konfirmant. Om han syns det er så kult da vet jeg ikke, men regner med han kan sette pris på det senere.