Dåpsgave

Flo87

Elsker forumet
Noen som har noen lure tips til en dåpsgave til gutt rundt 1000 kroner?

Gjerne noe spesielt, noe ike alle andre har.. Og ikke de derre personlige pleddene, kan nemlig ikke fordra dem selv, og da vil jeg ikke di de bort heller.

hehe, skomleste visst innlegget ditt[:)]

forsølve smokk f.eks....
kniv

eller bare 1000 kr

ORIGINAL: pixi

hehe, skomleste visst innlegget ditt[:)]

[8D]

Hva med røros-pledd da? ELSKER det Jonas fikk [:)]

Håndmalt trestol.
Med navnet og dåps-/fødselsdatoen på [:)]

T fikk en ordentlig turkniv med inngravering på. Det syns jeg var en kjempefin gave. Birkebeinerkniv eller noe sånt, kjøpt på gullsmed. Koster 800-1000 tror jeg.

dåpstallerken

fat/ skål og bestikk i serien fra hans og grete[:)]

Ta en titt på www.daapsgaver.no og se om du finner inspirasjon[:)]

ORIGINAL: vestfold80

T fikk en ordentlig turkniv med inngravering på. Det syns jeg var en kjempefin gave. Birkebeinerkniv eller noe sånt, kjøpt på gullsmed. Koster 800-1000 tror jeg.

Kniv til baby? Er ikke det litt... risky? [8|]

Medlemskap i borettslag, kan komme godt med en dag[;)].

Gaver som jeg syns er fine er:
babysvømming (vi ønsket oss penger til det)
redningsvest (gav til nevøen min som bor ved sjøen)
barnehagesekk (fikk)
kvalitetsleker som h*n ikke vokser fra så fort (fikk ikke men ønsket oss det, men fikk badeleker som er flittig i bruk)
dyre ting h*n trenger senere, pulk/ski om foreldrene liker ski feks.
om foreldrene har god plass til oppbevaring så kan jo barnemøbler være noe? Seng, stressless, sofa
barnebadebasseng til hagen som overlever noen sesonger, eller sandkasse? (finnes jo sånne plastikbaljer som kan brukes til begge, gjerne med lokk)

jeg lagde scrapbookalbum til nevøen min, han var vel 4mnd da han ble døpt så hadde fått litt bilder. Det ble godt tatt imot [:)] kan også gi et som bare har noen sider om du klarer å følge opp med å lage nye sider nå og da, til ju, bursdag og dåpsdagen kansje? Har lyst å begynne på et til nevøen min nå, som jeg skal fortsette på til han blir konfirmant. Om han syns det er så kult da vet jeg ikke, men regner med han kan sette pris på det senere.

ORIGINAL: Stjernejenten

Gaver som jeg syns er fine er:
babysvømming (vi ønsket oss penger til det)
redningsvest (gav til nevøen min som bor ved sjøen)
barnehagesekk (fikk)
kvalitetsleker som h*n ikke vokser fra så fort (fikk ikke men ønsket oss det, men fikk badeleker som er flittig i bruk)
dyre ting h*n trenger senere, pulk/ski om foreldrene liker ski feks.
om foreldrene har god plass til oppbevaring så kan jo barnemøbler være noe? Seng, stressless, sofa
barnebadebasseng til hagen som overlever noen sesonger, eller sandkasse? (finnes jo sånne plastikbaljer som kan brukes til begge, gjerne med lokk)

jeg lagde scrapbookalbum til nevøen min, han var vel 4mnd da han ble døpt så hadde fått litt bilder. Det ble godt tatt imot [:)] kan også gi et som bare har noen sider om du klarer å følge opp med å lage nye sider nå og da, til ju, bursdag og dåpsdagen kansje? Har lyst å begynne på et til nevøen min nå, som jeg skal fortsette på til han blir konfirmant. Om han syns det er så kult da vet jeg ikke, men regner med han kan sette pris på det senere.

Tenkte gjøre det og gi han i konfirmasjonsgave uansett. Lage noen scrappbook sider i årene fremover som han ikke vet om, også får han det i gave på konfirmasjonsdagen.. Fikk nemlig det av mine besteforeldre i min tid, og det var så utrolig koselig.. (gutten som skal døpes er nevøen min)

Mange fine forslag her, takk! [:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Hva med personlig servise fra babydesign.no

Dette var GENIALT!!! Tusen takk [:)]

Back
Topp