Dåpsgave

Drcat

Forelsket i forumet
Har dere noen tips til dåpsgaver?
Hva synes dere det var gøy at minien fikk til dåp/navnfest?

Jeg fikk en boks som var pynta utenpå. Men sånn scrappepapir og pynt og blomster. Inni boksen lå det et nydelig fotoalbum kjøpt på gullsmeden. Syntes den var spesiell, mest fordi at alt utenom fotoalbumet var laga selv. Er ekstra stas når noen har lagt mye jobb i gaven [:)]

ORIGINAL: Tyttebæra

Jeg fikk en boks som var pynta utenpå. Men sånn scrappepapir og pynt og blomster. Inni boksen lå det et nydelig fotoalbum kjøpt på gullsmeden. Syntes den var spesiell, mest fordi at alt utenom fotoalbumet var laga selv. Er ekstra stas når noen har lagt mye jobb i gaven [:)]

Det var ein lur gave! :-) Setter mer pris på ting en vet det ligger mye arbeid bak :-)

Definitivt! [:)] Eller så kan du jo gå innom en scrappebutikk og kjøpe et album der, som man kan fikse på selv [:)]

Ellers så var jeg litt lei meg for at jeg ikke fikk så mye ''dåpsting''. Folk tenker vel at det er så mange andre som kjøper det, så dermed var det nesten ingen som kjøpte [8D]
Vi fikk også et Røros-pledd til Jonas. ELSK!!!! [:)]

Jeg likte alt vi fikk, men en ting jeg ikke tenke over og som jeg virkelig likte var et slektstre-fat. [:D]
Et slikt rundt fat (alla slikt en har med navn, født, vekt, lengde, døpt, osv) som vi leverte inn og graverte alle navnene på.

ORIGINAL: Liquid84

Jeg likte alt vi fikk, men en ting jeg ikke tenke over og som jeg virkelig likte var et slektstre-fat. [:D]
Et slikt rundt fat (alla slikt en har med navn, født, vekt, lengde, døpt, osv) som vi leverte inn og graverte alle navnene på.

Det fikk vi og! Helt nydelig!!!! [:)]

oiiiii, hvor skal jeg begynne, hun fikk så mye fint! [:)] Hun fikk en trestol malt med markblomster, navnet sitt og fødselsdato på. Nydelig fin!! Rørospledd var også en fantastisk gave, dåpstinger er helt etter min smak så det fikk vi noe av også fikk hun et perlearmbånd og perlesmykke med en merkelapp nedi esken-en hver prinsesse har sine egne perler sto det. [;)] En annen ting jeg også er veldig glad for at vi fikk var barnebestikk i sølv og barneservise [:)]

Back
Topp