Dåpsgave tips til gutter??? Noen???

MittGull

Glad i forumet
Til dere som har gutter, og dere andre om har kjøpt dåpsgaver til gutter...
Noen gode tips...??
Har 3 gutter som vi skal kjøpe dåpsgave til.. og aner ikke hva jeg skal kjøpe.. trenger tips.. En skal få litt dyrere gave, og de to andre litt rimeligere.. så kom med alle forslag dere har[:)]
 
Å dere med gutter, hva fikk dere som dere syntes var en fin gave???
 
*Sparebøsse..enten bil eller ball[:D]i tinn..
*Penger
*Smykke med fotball
* skrin til første tann,hårlokk
* Skje med navn, fødsels dato,kl slett,og dåpsdato[:)]
*Eget sett meg tallerk,kopp og skål
 
sånn armbånd med navn i synes jeg er veldig fine, det har Nicolai brukt hver dag siden dåpen!
 
Armebånd med navn og dato
Kors
Barnebibel
 
Dette var noen av de tingene vi fikk,og det er disse som er mest brukt[:D]
 
ORIGINAL: MittSittGull

sånn armbånd med navn i synes jeg er veldig fine, det har Nicolai brukt hver dag siden dåpen!



Marcus-andrè og har brukt det hele tiden..
ellers så fikk han smykker, penger, sånn eget barneservice, spare børste, fødselsattest greier og sånt..
min første tann, hårlokk...
kjempe fornøyd...[:D][:D]
 
noe av det vi fikk:
barnehagesekk
trehjulsykkel
kors med navnog dato
En bamse med navn og dato, bamsen har en lomme som man kan sette penger i. (litt str på bamsen, ikke bare en bitteliten en)
dåpsattest holder
 
 
satt og så på barnemøbler her en dag og skulle ønske Mikkel hadde fått noe sånt til dåpen sin:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17342214
 
så hvis vi skal i en dåp noen gang har jeg lyst å gi det[:)] (mener det er en her på forumet som maler disse)
 
 
 
Det jeg kjøpte til tantebarnet mitt var DVD samlingen til astrid lindgren.
Noe han forhåpentligvis vil ha masse glede av oppgjennom årene, hvis
ikke vet jeg at mora vil det[;)]
 
Takk for mange gode tips... :) Da må jeg bare bestemme meg før jeg drar ut å handler..[;)]
 
 
Kasper fikk sånn brio gå vogn, tripp trapp stol , teppe med navn-fødselsdato-lengde og vekt:) Det var vel de 3 tingene som skilte seg mest ut :)
 
Vi fikk 3 sett med tallerken sett[8|] 1 gullsmykke i stjernetegna (bruker det hele tiden) sølvbestikk, sparebøsser i tinn, album. Tallerknene blir brukt hele tiden og setter stor pris på det. Bestikket blir tatt i bruk snart. Ellers er den store sang eller godnatt boka et godt tips
 
Hei!
 
Vi har med stort hell gitt kopp, skål og grøtbolle til guttene i vår vennekrets. Dette koster litt, men det finnes nokså rimelige varianter også, hvis du styrer unna Hakkebakkeskogen, Kardemommeby og Karius og Baktus. Vi har bl.a. kjøpt Circus serien som også gir en fin matboks!!
 
Har også gitt bort enbok om noahs ark med kikkeluker i (du vet sånn: se hva som er bak). Den kosta ikke all verden. Var mange fine og rimelige bøker i bokhandelen (men dette er en bokhandel som tidligere hadde egen avd. som het kristelig bokhandel, så de har nokså mange slike typer bøker).
 
En annen gave som vi har fått god tilbakemelding på er bestikk. Du får kjøpt en del varianter av bestikk hos jernia, tilbords, åhlens mm. Det er gjerne 3 eller 4 deler pr pakke og de koster alt fra 99 og oppover.
 
Ta en titt her så ser du noe av det jeg mener: http://www.tilbords.no/default.asp?page=152&article=229
 
 
Lykke til!
 
 
 
Brio vogn er en lur ting.
Og den Noas Ark boken, Den hvite serien med bøker (sangboka, eventyrboka, god natt boka).
 
Fikk også en lunchboks med drikkeflaske og 2 beger i, brukt masse [:D]
 
Fikk en ide.... vi fikk et lys i dåpen, mangler en fin barnelysestake eller noe som kan brukes til det, hadde vært fint å hatt som pynt på rommet hans. Tror alle dåpsbarna får et lys...
 
Gavekort hos fotografen!!
 
Back
Topp