Dåpsgave til gutt

*atina*

Elsker forumet
Jeg trenger virkelig hjelp her, damer!

Vi skal være faddere til en skjønn liten gutt i helga, og dåpsgaven er ikke i boks...

Har ikke noe lyst til å gi sånne typiske sølv-gaver, er jo så mye annet han kan ha mye mer bruk for!

Har tenkt på :
bestikk (hardanger)
gyngehest
Bøker (Type; den store  (eks)sangboken mm)
gåbil/vogn
kniv m/gravert navn
redningsvest
Barne CD'er
Kopp/skål/fat (sett)

Har mest lyst til å gi en Manduca bæresele, men det blir for dyrt. Har også tenkt på sånn gipsavstøpnings sett, eller termos med inngravert navn, men dette aner jeg ikke hvor jeg får tak i.

Hva satte dere mest pris på av dåpsgaver? Hva tror dere om forslagene mine?[8|]

Eventyrbøker er jo veldig flott!
Barnas Store serien er jo kanonbra!
Ellers kan du få laget eventyrbok med dåpsbarnet (i ditt tilfelle) som hovedperson! www.eventyrboka.no eller www.barnaspersonligeverden.no eller www.barnasegeteventyr.no

Barneservice med navn på er jo kjempefint!
www.babydesign.no

Ellers har de litt småplukk på www.babyshop4you.net

Jeg synes disse små dåpsnålene med sløyfe er så fine og jeg angrer meg idag at jeg ikke ønsket meg det når Olav Magnus ble døpt. De selger de på divers gullsmedbutikker og selges med rose eller blåsløyfer. Legger ved en link så du kan se de [:)]

www.sylvsmidja.no

Fikk 3 ulike sånne sett med grøtskål, skje og kopp med ulike evntyrmotiv på. De har blitt  brukt mye de[;)]. Veldig fin og praktisk gave.

ORIGINAL: Thunderella

Eventyrbøker er jo veldig flott!
Barnas Store serien er jo kanonbra!
Ellers kan du få laget eventyrbok med dåpsbarnet (i ditt tilfelle) som hovedperson! www.eventyrboka.no eller www.barnaspersonligeverden.no eller www.barnasegeteventyr.no

Barneservice med navn på er jo kjempefint!
www.babydesign.no

Ellers har de litt småplukk på www.babyshop4you.net

Tusen takk for linkene! Masse bra tips!

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å kjøpe et service gjennom babydesign, men når jeg var inne på siden for ca 3 uker siden sto det at de har ferie, og ikke behandler saker før 1.august [:@].

Disse personlige bøkene er jo virkelig knallfine! Hadde vært fin gave det, men tviler sterkt på at jeg får den allerede til helga[>:], så det får bli julegave, tenker jeg [;)].

Jeg hadde helt klart gått for kniv!

Back
Topp