Dåpsgave til gutt

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Hva ønsker man til gutt?
De fleste i familiene våre gir gaver til 2-300 kr, så ting som tripp trapp stol og andre bruksting er vanskelig å ønske. Og det er vel ikke helt innafor å ønske gavekort eller penger i dåpsgave. Vet de fleste vil gi gave.
Og det er jo begrenset hvor mange smykker en gutt kommer til å bruke.
 
Nå har vi jente da, men det er helt greit å ønske penger. Mi fikk tre fond, og penger som kan settes inn der. Ellers kan du ønske bøker, barnehagesekk, bestikk, servise, lista er i grunn lang. Lykke til
 
Min gutt fikk, trunki koffert, bob medlemskap, lammeskinn, klær, kardemommebyen service, duplo, eventyr bøker, babybok, penger, smykker og armbånd :) han fikk 4 smykker og 1 armbånd da. Har tatt vare på alt, men liker ikke å bruke smykker på babyer:rolleyes:
 
Sønnen her fikk sparebøsser, to barneserviser, søvnbestikk for barn, bokser i sølv for min første tann og hårlokk, smykker (aldri brukt, men tar vare på dem), penger og gavekort.
Det er lov å ønske penger i dåpsgave. Vi ønsket f.eks penger til bilstol. Det som ble til overs settes på sparekonto:)
 
Vi gav bok da vi var i dåp forrige helg.
Ellers gir vi Barneservice.:
 
Penger er jo helt topp :) vår eldste fikk vel ca 10000kr, en god start på sparekontoen :) det er mye mer nyttig enn slike teite bokser til tenner og hår ;)
 
Vi fikk;
Mine første år slått boka.
Ramme med elefant
Smykke solv halvskjede selvlaget med bokstavene LA
Sølv kjede med en traktor
Nåstalgi brannbil sånn å sitte på å trille rundt med.
Penger
Fotball drakt fra Liverpool
Fotball drakt fra Manchester United
Fotball drakt fra VIF
Pute med fødsel vekt og dator
Smykkeskrin i tre
Fotball
Drikke kopp

(Viss dere lurer så er det heit kamp om han vil heie på MU som gubben eller LP som onklene. VIF er mitt lag så det er det allerde lagt ned veto til han kan velge selv:))
 
Jeg ønsket fotoalbum til dåpen. Det kan flere gå sammen om å kjøpe :) selges noen hos gullsmed :)
 
Vi ønsket han penger, som vi sa kom til å bli brukt på babysvømming.
Fikk ellers:
Tutekopp fra gullsmeden
Bilderamme
Leker
Bhg sekk
Første tann beholder
Beholder til dåpsattest

Har gitt kopp/fat sett og trunki koffert til gutt bla.
 
Her går det mest i penger som vi har satt på konto. Ellers "sølvting" dåpsplakett, sparebøsse o.l
 
Bestikk, barnehagesekk, tripp trapp sete, dyne, armbånd, bøker, penger til sparekonto, treleker...
 
Back
Topp