Hva ønsker man seg i dåpsgave til gutt? Jeg har fått endel spørsmål om hva lillegutt "ønsker seg" til dåpen, og vet ikke heeelt hva han ønsker seg jeg noen som har noen ideer til hva som er vanlig å gi gutter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette lurer jeg og veldig på! Men har et par forslag (som jeg har gitt selv tidligere )
- brannbil el fra Sprell/Riktige leker
- fjellreven sekk
- dåpsattestbeholder
- gulvteppe til barnerom
- fondsandeler
Bergans barnesekk
En fin ramme
Sølvskje og gaffel
Tenker også å opprette en konto til lillegutt
Ellers er jeg fan av bruksgjenstander jeg da, men vet ikke om det er "lov".. pulk, sykkelvogn o.l.
Såpass! Vi blir rundt 25Bruksgjenstander må vel være lov? Tenker iallefall jeg da. Den siste dåpen jeg var i (til en jente) ble det gitt bruksgjenstander
(Og vi skal ha hele 50!!!! gjester i dåpen :O så må ha endel ønsker.. Stor familie ja...)
Såpass! Vi blir rundt 25
Ok. Her bor alle langt unna, så spent på å se hvem som kommerJa vi ble helt forskrekket da vi telte opp og så vi ble 50.. Stor familie + vennepar som er faddere Men er endel som bor langt unna som ikke får kommet dessverre..
Helt enig, ting/leker syns jeg er kjempefint! Mye er litt dyrt da, men fra besteforeldre kanskje..?Bergans barnesekk
En fin ramme
Sølvskje og gaffel
Tenker også å opprette en konto til lillegutt
Ellers er jeg fan av bruksgjenstander jeg da, men vet ikke om det er "lov".. pulk, sykkelvogn o.l.
Ja, eller at folk kan spleise.. spørs jo veldig. Men går jo an å ønske seg bidrag til f.eks babysvømming eller sånt som pulk osv og da.. så kjøper man det man vil ha..Helt enig, ting/leker syns jeg er kjempefint! Mye er litt dyrt da, men fra besteforeldre kanskje..?