Dåpsgave til egne barn

Vi oppretta konto, og satt i 1000,-.

Vårt barn (mulig vi er veldig kjipe) fikk ingenting. Det var nok av utgifter med vogner osv, så hun fikk fest, det koster sitt det og.
Hadde hun skulle fått, hadde hun fått noe fra www.tusserogtroll.no Der har de veldig mange fine ting. Hun fikk penger av oldeforeldrene sine, så vi brukte de på en stol derfra. Hadde hun ikke fått penger, hadde vi nok kjøpt en til henne etter hvert.

Tror egentlig ikke vi ga noenting... Selskapet. Men så sparer vi litt a barnetrygden, og mannen sparte 500 kr i mnd utenom det første året. Kall det gjerne dåpsgave:)

Beste dåpsgave jeg har hørt var forresten ei som fikk 100 kr i mnd frem til fylte 18 år av bestemoren. Utgjør ikke stort, men blir jo mye penger til slutt:) Kan jo være en ide om en ikke skal ha veldig mange unger;)

Begge våre fikk slike fra lifestone. Minstemann i magen skal også få.

smykke å bamse me navnet å dåpsdatoen på :D

Ingenting :)
Sparer ellers og det gikk mye penger med på navnefesten, så kan vell kalle selskapet for gaven da :)

Vurderer å gi penger, har også lyst til å kjøpe en meitai, men det blir vel mer gave til meg selv enn til han kanskje :)

Vi ga henne en gullmedaljong som hun kan ha bilder av oss og seg selv inni. Jeg ville gjerne gi henne noe håndfast i tillegg til selskapet, slik at hun alltid skal ha noe hun fikk av foreldrene sine til dåpen. :o)

ingenting

Vi betalte for selskapet. Også har han fått en god del etter dåpen :)

Han fikk en fotoramme i sølv og hun fikk et armebånd.

Vi ga ingenting.
De fikk begge konto da.
Også er det jo en del ting jeg har laget til dem som feks. fotavtrykk i gips med dekorert ramme osv.

Ingen verdens ting. Vi betalte selskapet og så var vi blakke. Men det var en kjempefin dag

Back
Topp