Dåpsgave/navnefestgave

Vi gav ingenting i dåpsgave til babyen vi. Hadde et stort selskap og han fikk mye gaver og penger fra andre gjester. Kunne ikke komme på noe spesielt å gi, så da får han heller få noe fint senere. Dessuten tenker vi å spare et fast beløp til han i måneden, som han kan få senere.

Er det vanlig å gi noe selv? :confused::p Da svarer jeg som over her: selve dåpen blir vår gave:joyful: Har også opprettet sparekonto med faste trekk, så det blir sikkert nok av gaver med tiden :)

Vi gav ingenting i dåpsgave til babyen vi. Hadde et stort selskap og han fikk mye gaver og penger fra andre gjester. Kunne ikke komme på noe spesielt å gi, så da får han heller få noe fint senere. Dessuten tenker vi å spare et fast beløp til han i måneden, som han kan få senere.
Han fikk selve dåpen i gave ;) Er ikke billig :)
Er det vanlig å gi noe selv? :confused::p Da svarer jeg som over her: selve dåpen blir vår gave:joyful: Har også opprettet sparekonto med faste trekk, så det blir sikkert nok av gaver med tiden :)
Det var det jeg ville høre! Hehe. Har tenkt at festen får være gave for denne gang.

Vi ga ingen gave, jeg er ikke vant til at foreldre gir gave til dåpsbarnet.

Som det blir nevnt over her så blir festen gaven :-) Så skal vi åpne en konto så han får faste trekk i mnd. på :-)

Festen ble i grunn gave her også, men hun fikk i tillegg et babyarmbånd som jeg fikk til min dåp. Mest fordi jeg syns det er koselig med arvegaver og fordi det er jo nå hun kan bruke det :)

Back
Topp