Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mitt lille fadderbarn skal døpes neste søndag (gutt). Har enda ikke klart å bestemme meg for gave. Har lyst å gi noe litt spesielt. Har dere noen forslag ???
Kosen fikk en sølv skål som vi fikk gravert inn navnet hans og fødselsdato på. Den kan han bruke hele livet til ha forskjellig i. Føler en får så mye til dåpen som ikke er brukendes etter noen år............
småen fikk en kjempefin liten lommekniv i sølv, men inngravert mavn osv.. kjøpt på gullsmed, men aner ikke hvilken. kjempefin og gå med til pent, når han blir større selvsagt!!!!!!!!!!!!!!
Sia du ska vær fadder ville æ ha åpna en sparekonto te han å satt inn penger på som du videre kan spar på, så når han e konfirmert så kan han få den bankboka. Me masse penga på fårhåpentligvis...[:D]
Tusen takk for mange gode tips[:)] Hadde jo tenkt å få laget en personlig gave til han, men som alltid ble tida litt knapp. Har tenkt litt på kniv enten sånn pynte kniv eller en sånn litt mer bruks kniv (speider kniv) med inngravert navn. (må jo si at vi bor i Finnmark og her e det vanlig med sånt.. hehe). Spare konto eller fond er også noe jeg vurderer. Ellers var det masse flotte tips[:D]