Dåpsforberedelser

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Kom brått på at vi skal ha dåp til helga igjen, og jeg har litt for mye å ordne til da. Det jeg lurer på er om noen av dere har brukt sånn tyll(?) løper? Jeg har kjøpt hvit papirduk, også tenkte jeg å ha en sånn tynn tyll-løper på midten for å få litt mer farge. Problemet er at jeg ikke finner noe sted. Vet de har en på Nille, men den har så mye glitter på seg. Passer best i en frost-bursdag:p noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i? Helst ikke på nett, tilfelle det ikke rekker frem:p

Eventuelt noen andre forslag om jeg ikke får tak i;) har litt pynt fra ebay, noen gamle glassflasker som jeg skal ha blomster i, og en haug med blå lys:)

Vi hadde det i dåpen for to år siden, og bruker nok den samme denne gangen ;-) Den ble kjøpt på en hobbybutikk, men tenker jeg ville sett på Panduro eller Stoff og Stil om jeg ikke hadde fra før :-)

Kom brått på at vi skal ha dåp til helga igjen, og jeg har litt for mye å ordne til da. Det jeg lurer på er om noen av dere har brukt sånn tyll(?) løper? Jeg har kjøpt hvit papirduk, også tenkte jeg å ha en sånn tynn tyll-løper på midten for å få litt mer farge. Problemet er at jeg ikke finner noe sted. Vet de har en på Nille, men den har så mye glitter på seg. Passer best i en frost-bursdag:p noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i? Helst ikke på nett, tilfelle det ikke rekker frem:p
Jeg fant ikke i butikker, bestilte på nett. Selskapsshop.no. Hvis jeg husker riktig så kom det ila 3 dager og det var rett etter Påske.

Jeg brukte igjen den fra mellomste, kjøpt på Løiten lys, men vi har en bokhandler som også er Panduroforhandler som har slikt i hyllen med lys og servietter til barnedåp. D

Jeg fant ikke i butikker, bestilte på nett. Selskapsshop.no. Hvis jeg husker riktig så kom det ila 3 dager og det var rett etter Påske.
Så på derifra jeg og, men redd det ikke kommer frem innen helga igjen:p får sende en mail å høre om jeg ikke finner noe annet sted i morgen:)

Ja, det blir litt gambling. Står at leveringstid 2-7 dager hvis varer er på lageret. Man kan ikke satse på det.

Kid har med stjerner på :-)

hobby butikker har some regelt alt! Europspis, blomsterbutikker. vi kjøpte blomter på rema100 og de lever ennå etter to uker( begynner å visne nå;P

Hei. Hvordan gikk det? :-)

Hei. Hvordan gikk det? :-)
Heihei:) jo, det gikk fint! Fant mange fine på kremmertorvet, så det løste seg heldigvis greit:) bordet så ikke så værst ut heller;) men jeg vil anbefale andre som evt har tenkt på papirduk å ikke kjøpe den de har på Nille:p den tålte minimalt og revna i alle retninger. Gikk med litt teip for å si det sånn;)

Back
Topp