Dåpsdekorasjon??

Pixzie

Glad i forumet
Åssen har dere tenkt å pynte bordet i dåpen? Jeg skal ha dåp neste søndag, og vrir hue mitt ihjel for å finne ut åssen jeg skal pynte.. Vet jeg skal ha nervøsfløyelsduker fra jysk (salg ) [;)] Men noe mer enn det vet jeg jaggu ikke.. haha..Åssen skal dere ha det? Trenger inspirasjooon..[:)]

Her skal jeg ha papirduker men en midtduk i lyseblått. Så er det hvite lys med lyseblått bånd på som skal stå på glassfat men hvite små kuler så pynter jeg rundt med hvite små blomster kjøpt på nille.. Så har jeg servietter men datoen og navnet hans på bestilt fra noespesielt. Blomsteroppsats har jeg bestilt i går. Fikk en så fin oppsats av mine to tantebarn etter fødselen så jeg skal bruke opp den blomsterkrukken[:)].
Så har jeg kjøpt bamselys og småe babyer som ligger på puter som jeg skal pynte bordene med.
Så blir det vel litt ballonger så ungene har noe å leke seg med:)

Gleder meg som en unge til å pynte på lørdagen til dåp[:D][:D]. Elsker sånt!!

skal ha hvite duker i nervøse fløyel, med sort bård i midten og rosa roser oppå siden det er jente. noe mer avansert tror jeg ikke jeg tar sjansen på. [:)]

Vi skal ha langbord med offwhite duk med mørk blå løper, pynt og lys i blått sammen med hvite blomsterdekorasoner. Blir mye lys på bordet skal kjøpa div lysestaker på Ikea som jeg skal ha lys og blomster i.

lysegrønn papirduker, hvite telys, litt bånd og blomster i blått,hvitt og lysegrønt.. også oppsatser med hvite roser, noe grønt og brudeslør..
vi skal ikke ha noen bordkort.. fant vi ut.. [8|]

Vi skal ha mørke blå duk, rognebær som pynt og sølv ellers! Bordkort mørke blå og orange[:)]

ORIGINAL: erdne

Vi skal ha hvite papirduker, og rosa nesten gjennomsiktig løper på midten, tre flotte blomsteroppsatser som Pijah lager, så har jeg lagd 3 par papirsko som jeg skal pynte å fylle med rosagodis som lissom skal flyte over og litt uterover på bordet. Så har vi kjøpt 2 x 3 lyse staker til te-lys, i tre forskjellige høyder som det skal være hvit sand og rosa telys i, + fine rosa og hvite servietter [:)]

Hvor kjøper du de gjennomsiktige løperene?

På løiten lys [:D]
http://www.loiten-lys.no/ her finner du også oversikt over utsalgssteder!
Og får du ikke tak i kan jeg sikkert skaffe og sende deg [:)]
9 meter på en rull til 99,- [:)]

Takk Erdne, jeg skal sjekke litt. Vi kjøpte nemlig på Bohus når vi feiret samboeren sin bursdag. Da var vi en del folk, så bare i duk kom det på 500 kr. Skal ikke kjøpe pynteduk for så mye til dåpen [8D]

ORIGINAL: Martes

På løiten lys [:D]
http://www.loiten-lys.no/ her finner du også oversikt over utsalgssteder!
Og får du ikke tak i kan jeg sikkert skaffe og sende deg [:)]
9 meter på en rull til 99,- [:)]

Takk Erdne, jeg skal sjekke litt. Vi kjøpte nemlig på Bohus når vi feiret samboeren sin bursdag. Da var vi en del folk, så bare i duk kom det på 500 kr. Skal ikke kjøpe pynteduk for så mye til dåpen [8D]

Var kjempe dyre de jeg kjøpte på en liten lysbutikk ser jeg. 179kr for 5 meter! Tror jeg ble svindlet[&:]. Skulle visst ha sjekket løiten lys før jeg begynte shopping for vi har jo det i trondheim også[:'(].

Skal ha hvite linduker med gjennomsiktig rosa løper... Rosa lys på bordet og rosa og limegrønt pynt, som blomster og litt dilldall:):) 2 rosa keramikk sko med blomsteroppsats oppi..
Kjøpte lysene på lysstøperiet oppi her...
www.lysstoperiet.no
Kjøpte et lys som så ut som ei rosa tåteflaske, og fikk gravert inn navnet hennes og dåpsdatoen:)

Back
Topp