Dåpsbarnet!

precious2013

Glad i forumet
Her er bilde av lillegutt fra dåpen 12.juli[:D] Litt sent da meneh[8D]
 
 


 
han så da meeeeeeeget avslappet ut!!!
herlig gutt!
gratulerer med vel overstått dåp[:D]
 
Så herlig[:D][:D]
Og sover så søt da....
 
ORIGINAL: enits_84

Så fin han er[:)] Stilig dåpslue!



enig!
Har sett på sånn dåpslue før, tenkt på at dersom jeg noen gang får gutt skal han ha sånn lue... stilig asså!![:D]
 
nydelig[:D] 
 
Back
Topp