mimma1
Glad i forumet
Ja, tenkte noe sånt kjøpte hvite sandaler, så blir vel kanskje hvit jakkeSer veldig fin ut! Du kan jo ha en hvit jakke utenpå eller beige/brun/grå så blir det jo et helt annet helhetsbilde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenkte noe sånt kjøpte hvite sandaler, så blir vel kanskje hvit jakkeSer veldig fin ut! Du kan jo ha en hvit jakke utenpå eller beige/brun/grå så blir det jo et helt annet helhetsbilde!
Det blir veldig stilig og fresht!Ja, tenkte noe sånt kjøpte hvite sandaler, så blir vel kanskje hvit jakke
Åh, det er så vanskelig. Og hvertfall når man må tenkte på amming, gulping osv. Lykke til i jakten på kjolenDet blir veldig stilig og fresht!
Lurer fortsatt på hva jeg selv skal ha på meg..
Veldig vanskelig!Åh, det er så vanskelig. Og hvertfall når man må tenkte på amming, gulping osv. Lykke til i jakten på kjolen
Vis vedlegget 174776
Denne satser jeg på Litt vanskelig å amme i, men skal få det til
Den er ifra ZaraDenne var utrolig flott <3
Funnet denne hen da?
Hehe, her også. Dåp 15 mai og minst 5-6 kilo til bunaden passer. Tror jeg trygt kan gi opp det håpet.Hadde planer om bunad, men håper om å komme inn i den blir svakere for hver dag