Dåpsantrekk til mor

Lykke2015

Flørter med forumet
Heisann :-)
Nå nærmer det seg dåp, og jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal ha på meg. Dåpen skal være i begynnelsen av juni. Hva skal dere ha på dere i dåpen/navnefesten? Del GJERNE bilder hvis dere har :-D

Jeg tenker egentlig bunad, det er bare så fryktelig upraktisk å amme i den. Lurer på om jeg må ha en plan B.

Vi skal også ha vår navnefest i juni, 12.juni.. ☺ Antrekket mitt har jeg ikke bestemt meg for i det hele tatt, eneste jeg vet er at det ikke blir bunad da den er lite praktisk og amme i.. ☺ Så kommer til å velge noe som er amme vennlig;)

Jeg tenker egentlig bunad, det er bare så fryktelig upraktisk å amme i den. Lurer på om jeg må ha en plan B.
Jeg har tenkt å ha bunad i kirka, men vil bytte til noe lettere når vi er ferdig der, siden det som du sier er upraktisk å amme i + ufaaattelig varmt :-)

Jeg hadde bunad sist, men da ammet jeg ikke. Nå må jeg ha noe mer ammevennlig. Og så frykter jeg at jeg må gå med bæresjal over :p haha
Tenker en kjole jeg kjøpte i Kroatia:
ImageUploadedByBV Forum1461833594.936260.jpg
Med en rosa bolero e.l over kanskje. Noe med farge hvertfall.
Har dåp 12.juni.

Har akkuratt kjøpt meg festdrakt til 17.mai så tror jeg bruker den i dåpen og:) jeg delammer og kommer bare til å trekke meg unna når jeg skal amme:)

Hvit kort skjørt fra VeraModa og blå skjorte fra Salt:) kan vise bilde senere, midt i amming nå :P

Jeg har tenkt å ha bunad i kirka, men vil bytte til noe lettere når vi er ferdig der, siden det som du sier er upraktisk å amme i + ufaaattelig varmt :-)

Det er jo et alternativ :) Ser bare for meg at det blir mye ekstra styr å få skiftet og pakket ned bunadsstæsjet før maten. Vil gjerne ta bilder i bunaden, og da blir tiden knapp til å skifte.

Bunad i kirken, også bytter jeg etterpå :)

Back
Topp