Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tenkt å ha bunad i kirka, men vil bytte til noe lettere når vi er ferdig der, siden det som du sier er upraktisk å amme i + ufaaattelig varmtJeg tenker egentlig bunad, det er bare så fryktelig upraktisk å amme i den. Lurer på om jeg må ha en plan B.
Så fin!Jeg hadde bunad sist, men da ammet jeg ikke. Nå må jeg ha noe mer ammevennlig. Og så frykter jeg at jeg må gå med bæresjal over haha
Tenker en kjole jeg kjøpte i Kroatia:
Vis vedlegget 174246
Med en rosa bolero e.l over kanskje. Noe med farge hvertfall.
Har dåp 12.juni.
Sitter faktisk å vurderer om jeg skal ha bunad også, og heller skifte etter kirken, men får se, har funnet en fin hvit kjole ogsåEg hadde bunad <3 Vis vedlegget 174260
Så vakker!Eg hadde bunad <3 Vis vedlegget 174260
Jeg har tenkt å ha bunad i kirka, men vil bytte til noe lettere når vi er ferdig der, siden det som du sier er upraktisk å amme i + ufaaattelig varmt
Ser veldig fin ut! Du kan jo ha en hvit jakke utenpå eller beige/brun/grå så blir det jo et helt annet helhetsbilde!Vis vedlegget 174400
Bunaden passer dessverre ikke så jeg kjøpte denne, liltt vel babyrosa kanskje, men syns den var så fin, så jeg måtte bare
Den var kjempefin! Vurderer å bestille den selv. Takk for tips!Jeg har kjøpt denne: https://www.milkandmummy.com/breastfeeding-clothes/breastfeeding-dresses/maya-cornflower
De har flere fine ammekjoler, men tenkte at denne er fin å bruke til hverdags også.