Dåpsantrekk til mor

Lykke2015

Flørter med forumet
Heisann :)
Nå nærmer det seg dåp, og jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal ha på meg. Dåpen skal være i begynnelsen av juni. Hva skal dere ha på dere i dåpen/navnefesten? Del GJERNE bilder hvis dere har :-D
 
Har dere funnet ut hvordan dere skal gjøre det med amming av den lille mens bunaden er på? Blir jo styr å ta den av hver gang han skal ha mat!!
 
Samme som på 17. Mai :p Kjole
 
Sliter skikkelig med å finne ut hva jeg kan gå med... er jo dåp, 17 mai og konfirmasjoner å tenke på. Kikker å kikkerbpå nett, men finner lite pent ammevennlig tøy I store størrelser :-(
 
Bunad! Delammer så det tror jeg går fint :) Pumper først også får han mme om han trenger mer. Sliter ikke med spreng som mange andre her gjør, heldigvis :) Har tidenes minst ammevennlige bunad :p
 
Siden den lille frøkna mi nekter flaske så blir jeg og bestille ammekjole :) den blir da brukt på 17.mai, i bryllupet til søstra mi og dåpen :)
ImageUploadedByBV Forum1461928459.492474.jpg
 
2b53e961b62096f4ac9386b56324d0be


Denne skal jeg ha på :) Med knapper til amming
 
0cfb30c6d93a3270f3594569418874ab


Eg skal ha denne fra Ralph Lauren, både til dåp og 17.mai. Dog, den ser ikkje akkurat slik ut på meg som på ho snasne berta der :-D
 
Åh den var fin! Snaxy momma!
Den er veldig blå :p Men jeg har vent meg litt til den nå. Passformen kler meg, ettersom jeg har timeglassfigur nå takket være ammeboobs (vanligvis er jeg en pære :p) Jeg tror dog en sånn passform kler alle, har du ikke markert midje så får du det liksom :D Har et underskjørt også, men det er så stramt i strikken blitt :O Tror ikke jeg orker å ha det på, men kjolen ser helt klart best ut med underskjørt syns jeg.
 
Den er veldig blå :p Men jeg har vent meg litt til den nå. Passformen kler meg, ettersom jeg har timeglassfigur nå takket være ammeboobs (vanligvis er jeg en pære :p) Jeg tror dog en sånn passform kler alle, har du ikke markert midje så får du det liksom :D Har et underskjørt også, men det er så stramt i strikken blitt :O Tror ikke jeg orker å ha det på, men kjolen ser helt klart best ut med underskjørt syns jeg.

Ja, den type kjoler er kuuule med underskjørt. Og så føler en seg ekstra jentete da. Tyllskjørt og greier liksom :p går det an å fikse strikken, løsne den litt?
 
Ja, den type kjoler er kuuule med underskjørt. Og så føler en seg ekstra jentete da. Tyllskjørt og greier liksom :p går det an å fikse strikken, løsne den litt?
Ja, må ha skikkelig tyllskjørt :D Jeg har tenkt på det, men da må hele strikken byttes. Jeg er så dårlig på å sy :p Det er egentlig bare et snitt og dra ut strikken tror jeg.. Må se på det.
 
Ja, må ha skikkelig tyllskjørt :D Jeg har tenkt på det, men da må hele strikken byttes. Jeg er så dårlig på å sy :p Det er egentlig bare et snitt og dra ut strikken tror jeg.. Må se på det.

Går det skikkelig gæli kan du feste det med gaffatape! :p
 
Jeg tror jeg skal prøve meg på bunad. Blir litt stress med ammingen, så satser på å bytte om med en gang vi er ferdige i kirka!!
 
Back
Topp