Dåps forberedelser - bilder

Lille babymage

Forelsket i forumet
Hei og hopp <3 Hihi. Nå er jeg nettopp blitt ferdig med bordkorta... var moro og da :D Dåpen er ikke før 11.april men liker og være godt forberedt og liker ikke stresse i siste liten.
Lysene er litt selv dekorerte, og jeg ble egentli fornøyd altså.

Har ikke peil på åssen blomsteroppsetning vi skal ha men finner vel på noe lurt ! Noen forslag ??? ;D[:)]

åååå så flink du er!

Jassåå den har jeg ikke hørt om, men nå er ikke jeg så inn i det. Da skal jeg prøve det. For er jo ikke så mange blomster med skikkelig blåfarge. =)))

Nå søkte jeg på google og fant de. HAr jo sett de før da. Men navnet var ikke kjent for meg thihi;**

Kjempefine bordkort[:D][:D]

Har tenkt i samme bane selv, har bestilt rosa små klyper med blomst på og små rosa tåteflasker som jeg skal henge på kortet og henge på glassene tenkte jeg.... Fikk hentelappen på posten i går så jeg skal innom å hente alt etterpå[:D]

GLEDER MEG til å pynte[:D][:D][:D][:D]  Blir rosa, hvitt og grønt som blir gjennomgangen her da.

Såå gøy. Bestilte du på bryllupsweb?? Var sååå mye fint der. Er skikkelig moro asså :D[:)]

Ja[:D][:D]  Måtte til slutt bare logge fullstendig ut, gikk jo helt berserk[:D][:D]

Elsker å pynte bord osv, men denne gangen er jo litt "ekstra" spes syns jeg med tanke på at jeg VET at jeg ikke skal gjøre dette igjen.... Og så er det så mye mer stæsj enn det var når jeg fikk de andre så man bobler jo litt over av kreativitet når man har så mye tilgjengelig[;)]

Skal ta bilder når bordet er ferdig pyntet så får vi se om det er "godkjent" av alle dere her inne som er så innmari flinke og kreative[:)] Selv om min mormor sier at jeg alltid har prikken over ièn så er det jo litt moro å få innspill fra andre også[;)] Skal ha barnedåp  5 april her da.
Kan jo ha en liten bildeserie fra de som ønsker det om dekorering kanskje? Moro å se hva andre gjør også og få litt inspirasjon[:)]

ORIGINAL: Lille babymage

Tenk om jeg hadde klart dette ;))

Denne var NYYDELIG!  Du klarer det vettu[;)]

Likte bordkortene veldig. Mulig vi stjeler litt ideer. Takk [:)]

Så fint det blir!!
Er godt i gang med bordkort og pynt jeg og[;)]
Skal ikke døpes før 18 april, men jeg liker også å være ute i god tid!!
Er gøy da!!

dåp 2 mai her og har også begynt å kjøpe inn lys, løpere etc, hehe [:D]

var nyyyydelige de bordkortene da! [:D] 

tusen takk folkens. Ja er moro å ordne til altsåå=)

Du får kjøpt de på http://bryllupsweb.no/ ;D De har masse greier. Smokker og lys + m.m [:D]

kjempeflott! hvordan har du fått laget bordkortene??

Ang bordkorta :
Kjøpte en pakke med 10 ark på Notabene , måtte klippe til selv for jeg ville ha de litt store og pluss at de var turkis/blå. (må være litt tykkere)
Laget til bildet på photoscape og printet ut i pass bilde str.
Smokkene er kjøpt på bryllupsweb.no.
Brukte blå og hvite bånd sammen. Hadde egentli tenkt ett enkelt som var litt breder. Men ble jo bra dette=))

Back
Topp