Dåpen

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Vi blir 35 i dåpen til minien. Hvor mange kaker bør jeg ha ?

Andre tips til pynt tar jeg gledelig i mot også

Vi hadde dåp i går. 23 gjester og vi hadde 4 kaker + muffins. Myyye kake igjen! Så lenge du har matservering først trenger du neppe særlig mer enn det :-)

Vi hadde dåp i går. 23 gjester og vi hadde 4 kaker + muffins. Myyye kake igjen! Så lenge du har matservering først trenger du neppe særlig mer enn det :)
Takk for svar :) jeg har planlagt 5 kaker + muffins. Så da er det sikkert nok. Det kommer 7 barn i tillegg :)

Jeg regner alltid 5 voksne per kake om vi har mye mat. Som regel blir det kake til overs men det fryser vi ned (som de fleste kaker kan). Også kommer det an på kakene da.. jeg kan ikke servere en vanlig str rund kake pavlova til 5 voksne - den forsvinner alltid først.

Som sunnmøringene sier 1/2 kake pr person ;)
Til 35 gjester hadde heg nok hatt 6-7 kaker

Tenker det kommer litt Ann på hva dere serverer. Er det nok mat så går det ikke så veldig mye kake. Vi var 45 og hadde brownies,muffens, dåpskake, suksess kake, ostekake og gulrotkake, drømmekake.
Hadde masse til overs

Var nettopp i dåp med litt over 30 stk, etter koldtbord ble det servert 5-6 kaker og sveler. Det ble bare spist en brøkdel av. Eneste grunnen jeg ser til å ha flere enn 4 kaker er variasjon. Er jo bestandig kjekt å få smake litt forskjellig.

Back
Topp