Dåpen overstått :)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Så utrolig heldige med været, har egentlig vært litt for varmt. Alt gikk bra i kirken, var sånn på kanten til å gråte for han har tenner på gang. (Enda...) Da presten holdt Sebastian opp og "viste han frem for menigheten" brøt han ut, ÅÅH, han var tung! Som nevnt tidligere så sleit Sebba med tenna, og nektet å slippe biteringen sin[:D] Så han er herved døpt med biteringen sin hi hi. (Holdt den også da presten viste han frem[:D])
Selskapet etterpå var vellykket med god mat og gode kaker.

Og her er et skrytebilde av kaken som Nates mamma har laget til meg[:D]

Og her er av mor og sønn[:)]

Og bordet selvfølgelig.[:)]
Ser jeg hadde glemt å snu glassene først[8D]

Så nydelig han var! Kjempefin kake også!

Gratulerer med vel overstått! Gleder meg til vi er ferdige også!  

Så fine dere var!!!!! Det ble den boleroen vi såg på?! Kjempestilig i alle fall!!!

ble den boleron ja, fornøyd også, ikke værst[;)]

jättefint.. härligt å kunna vara ute..

ORIGINAL: mrsdior

så fiiint[:D][:D][:D]

Så fine dere var! Og til Nates mamma: Den kaken var helt nyyydelig! Så flink du er! Gratulerer med overstått dåp - godt å ha det unnagjort[;)]

ORIGINAL: Birdie

Så fine dere var! Og til Nates mamma: Den kaken var helt nyyydelig! Så flink du er! Gratulerer med overstått dåp - godt å ha det unnagjort[;)]

Takk[;)] Den ble egentlig kjempemislykket, marsipanen "smeltet" og jeg måtte bytte hele "skjørtet" på kaka etter at toppen var pynta....storken ble egentlig kjempestygg men ser visst OK ut på bildet....frostingen ble rennende så det er tredje forsøket som ble brukt...i det hele tatt liksom-aldri lagd så misslykket kake. Men resultatet ble OK til slutt synes jeg....

Back
Topp