dåp?=)

MSE88

Forumet er livet
sitter å planlegger dåpen nå!
skal dere lage invitasjoner og bordkort sjølv? trenger litt inspirasjon:D
hvor mange kaker skal dere ha og hvor mange blir dere?
vi skal ha dåpen på 2 påskedag så alt er jo stengt så må se hvordan det blir med dåpskaken.
maten har eg fikset:D blir svinesteik. noen tips om dessert?:D

Hoho! Vi skal og ha dåp 2.påskedag.. har ikke tenkt på at det er stengt ang. kaken forresten :-o Det var jammen bra du  sa!! Jeg har bestilt dåpsinvitasjoner på fotoknudsen.. Så tenkte jeg å lage bordkort selv..

Til mat skal vi ha koldtbord :) Så blir ikke dessert her utenom kakene.. Men tips er sitron fromasj :-D Hehe.. Det er så godt! Men passer kanskje ikke til svinesteik..?!

ORIGINAL: majo88

sitter å planlegger dåpen nå!
skal dere lage invitasjoner og bordkort sjølv? trenger litt inspirasjon:D
hvor mange kaker skal dere ha og hvor mange blir dere?
vi skal ha dåpen på 2 påskedag så alt er jo stengt så må se hvordan det blir med dåpskaken.
maten har eg fikset:D blir svinesteik. noen tips om dessert?:D

riskrem, panacotta, multekrem, is, er eksempler på dessert? men så trenger dere ikke dessert da dere har kaker å kaffe etterpå?
Jeg laget bordkort selv.. kan prøve å ta bilde av de ( fra storebror sin dåp ) å legge de ut etterhvert!
Vi hadde 5 kaker, å var ca 40 styk. hvor av 20 var til middag. Men d var masse kaker igjen.
Invitasjonene bestilte vi fra optimalprint.no ( dåpinvitasjonskort nr 3 - under dåpsinvitajsoner )
Vi hadde koltbord, som jeg laga selv, men vurderer bestille i år, eller lage en gryte av et slag.. Fikk noen private til å bake selve dåpskaka, å til den bestilte vi sånn sukkerark med bilde å tekst av lillegutt som ble brukt på kaka;D

Vi kommer til å ha surstek i dåpen, antall kaker er jeg ikke helt sikker på enda, men regner med vi blir ca 16 stk, så kanskje 4 kaker? Kommer nok til å bake alt selv. Skal ha dåpen hjemme hos mine foreldre.

Back
Topp