Dåp.

McQeen

Gift med forumet
Når skal dere ha dåp da jenter?
Vi skal ha 1 oktober å her er vi i sving med planlegging.....synest det er mye som skal ordnest, men nå er jeg ny på dette området også[:D][:D]

Vi skal ha dåp allereide 17. september. Broren min reise til Sveits veka ette å han skal ver fadder, derfor teke vi d sopass tidli [:)] Hekje begynt på planlegginga enda....

Ett spørsmål når det gjelder dåp.

Tar dere kontakt med kirken eller tar de kontakt med dere? Husker ikke hvordan det var jeg.. [&:][&:]

Takker for svar.. [;)]

Vi skal ha dåp 8 okt.
Her i rælingen fikk vi en brosjyre om dåp i posten og kontaktet kirken selv..

Lykke til med dåpene alle sammen!!

Klem

Vi skal døpe Noah den 8 oktober [:D]

ORIGINAL: schnuppa

Ett spørsmål når det gjelder dåp.

Tar dere kontakt med kirken eller tar de kontakt med dere? Husker ikke hvordan det var jeg.. [&:][&:]

Takker for svar.. [;)]

Jeg ringte til den kirken vi ville døpe han i og hørte om det gikk greit.. Noe det gjorde..
Å så måtte jeg ringe den kirken vi tilhører pga samtale med presten..

skulle ha til helga, men måtte få det utsatt så vi skal ha den 17
september...!

..

Vi skal ha navnefest, men vet foreløpig ikke når.
Vil ha en slags sermoni... navnefest virker så tamt og kjedelig.
Håper vi klarer å finne på noe koselig!!

blir nok dåp i september eller noe tenker jeg..
Må snart ringe kirka...

Vi skal også ha dåp 1.oktober [:)] Kjolen er i boks,vi skal ha selskapet hjemme, fadderne er spurt og har sagt ja så det som gjenstår er å få rensa dressen til pappaen,skaffe antrekk til mammaen og bli enige om hva vi skal servere til middag [:)]

Jeg ville egentlig døpe 1 oktober, men oldeforeldrene på pappasiden (begge to para) er i utlandet da. Så vi måtte vente helt til 19 november, ellers måtte vi døpe i en annen kirke en den vi ønsket...

Back
Topp