Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tonemor26
Ja det er synd hun er negativ. Hun har sagt det er pga mine søsken blir konfirmert i mai til neste år, og at hun har mer enn nok med det. men det verste var at hun var ikke sikker på om hun og pappa kunne komme i dåpen hvis den ble holdt i trondheim. pga det er så langt unna og pappa plages med smerter. Men onkel kunne da ha kjørt de, hvis det var det. (heimplassen min er 4timer unna trondheim, så mamma ser mørkt på å dra hit). Derfor tenkte jeg på å holde dåpen enten på stjørdal eller hegra for det er jo et mindre stykke å kjøre. Og da trenger ikke mamma å være redd for å rote seg bort. men vi får se hva det blir til.
får heldigvis låne dåpskjole, så den er bankers [:D]
ORIGINAL: dua
Ja det er synd hun er negativ. Hun har sagt det er pga mine søsken blir konfirmert i mai til neste år, og at hun har mer enn nok med det. men det verste var at hun var ikke sikker på om hun og pappa kunne komme i dåpen hvis den ble holdt i trondheim. pga det er så langt unna og pappa plages med smerter. Men onkel kunne da ha kjørt de, hvis det var det. (heimplassen min er 4timer unna trondheim, så mamma ser mørkt på å dra hit). Derfor tenkte jeg på å holde dåpen enten på stjørdal eller hegra for det er jo et mindre stykke å kjøre. Og da trenger ikke mamma å være redd for å rote seg bort. men vi får se hva det blir til.
Ja, det kan jo hende at hun føler det blir mye med både konfirmasjon og dåp, men synd at det skal gå utover deg. 4 timer å kjøre er ikke så langt da.. blir nok langt nok med smerter, men kan onkelen din kjøre dem så er jo det bare flott. Ikke noe kjekt når det blir slik..
ORIGINAL: dua
Ja, det kan jo hende at hun føler det blir mye med både konfirmasjon og dåp, men synd at det skal gå utover deg. 4 timer å kjøre er ikke så langt da.. blir nok langt nok med smerter, men kan onkelen din kjøre dem så er jo det bare flott. Ikke noe kjekt når det blir slik..
Ja jeg syns det er synd at hun ser så negativt på det. særlig når det er mine foreldres første barnebarn. Dessuten har jeg aldri spurt henne om hjelp eller "pengestøtte". Hadde jeg holdt dåp på salsbruket, skulle jeg ha gjort alt selv. Men selvsagt tar hun det får gitt at hun skal ordne alt. sikkert derfor hun ikke vil jeg skal holde dåpen der hjemme. Mine besteforeldre mener det er synd, for de ville gjerne at dåpen skulle vært på salsbruket. jeg syns det er litt synd jeg og, for jeg ville gjerne ha sett at babyen skulle blitt døpt i den samme kirken jeg er døpt og konfirmert i. Istedet får vi heller velge Værnes kirka, der sambo ble konfirmert. [&o]
ORIGINAL: teba
her er det kun vanleg med næraste familie....men 1 kake???? vi er nesten 30 i næraste familie så det vert altfor lite gitt!!!
alt kjem an på kor mange ein er det!!