Dåp

BIBBI3

Forumet er livet
Hvor mange skal dere invitere, hvor skal dere ha selskapet og hva står på menyen?

Skal ha dåp den 10.september kl 11 i Eide kirke.
Vi bli 25 stk, skal prøve å leie samfunnshuset og skal muligens ha koldtbord og masser av forskjellige kaker...

vi skal ha det hjemme,blir bare di nermeste..19stk og skal servere smørbrød og kaker[:)]

jeg skal ringe prestekontoret på mandag å høre..
håper på først helga i september[:)]
vi blir ca.20 stk. + oss tre da[:D]
skal ha maten på kafen til vennina mi...
skal ha koldtbord og kaker...

Har ikke klönet meg til å ringe presten jeg, heller... Skal gjöre det snart. ..men vi ( eller sambo) har ikke heilt bestemt oss om det blir dåp enda, men jeg får nok vilja mi til slutt.

Vi skal ha dåp den 27 august vi. Har invitert 43 stk ( som er bare den nærmeste familie ) Ettersom vi er så mange, blir det ikke plass hjemme, så vi har leid kirkestua. Skal ha spekemat / koldtbord. Kakene har vi spurt om flere i familien kan bake, så slipper vi unna litt arbeid [8D]

ang dåpen...
der som har hatt..
hva kosta det???

Vi blir 12 stk den 10.sept. Vi skal ha det på hotell. Søndagsbufè til 195,- pr. pers. og 40,- pr. brusflaske. Så skal vi ha kakene hjemme hos oss. Gøy å ha tid til gjestene som kommer langveis fra den helga.

ORIGINAL: Flogå

vi skal ha navnefest 30.september...
har leid et rom på et hotel, der vi skal spise buffet
vi blir ca 35 stykker[:)]

Det blir nok navnefest her oxo- men hva i huleste gjør man da?
Det blir jo ingen seremoni..eller- kan jo lage en sjøl men [:D]
Hva gjør man lissom???

Vi blir nok ikke mange, for mesteparten av slekta bor i Mo i Rana og det er litt langt unna.. Men håper svigermor kommer! (fra Mo) [:)]

ORIGINAL: Lisbeth83

ang dåpen...
der som har hatt..
hva kosta det???

Ikke helt sikker på hva de kosta. Vi hadde feiringa hos søstra til sambo og mannen hennes (de har større hus). Maten handla vi for det meste i Sverige og kakene var hjemmelagde (bortsett fra dåpskaka). Mitt anslag, som KAN være helt ut på viddene, er at det kosta oss rundt 3000 kr totalt.

ORIGINAL: Miluna

ORIGINAL: Flogå

vi skal ha navnefest 30.september...
har leid et rom på et hotel, der vi skal spise buffet
vi blir ca 35 stykker[:)]

Det blir nok navnefest her oxo- men hva i huleste gjør man da?
Det blir jo ingen seremoni..eller- kan jo lage en sjøl men [:D]
Hva gjør man lissom???

Vi blir nok ikke mange, for mesteparten av slekta bor i Mo i Rana og det er litt langt unna.. Men håper svigermor kommer! (fra Mo) [:)]

Navnefest var noe jeg vurderte også. Men sambo syntes vi skulle ha dåp. Og siden søstra hans skulle være fadder og tilhører den katolske kirke, så endte vi faktisk opp med katolsk dåp av alle ting... De er litt strenger da i forhold til hva man lover. Føltes litt rart å skulle forplikte seg til å oppdra barnet sitt i den katolske tro når jeg er langt fra overbevist selv. Men, men nå er det gjort i alle fall. Fikk  meg liksom ikke til å reise meg fra kirkebenken og rope "protest" midt under selve seremonien heller. Fikk heller spille med og late som. Og vesla vår er heldigvis fri til å velge selv når hun blir større...

Back
Topp