Dåp

becherta

Blir kjent med forumet
Når døper dere barnet eller feirer navnefest? [:D]  Vi døper henne når hun er 6mnd, synes det er litt mer artig da iom at hun er større og det blir til sommeren =) 

Evelyn var 6mnd hun også[:D]

Kosen var vel ca 3 mnd når han ble døpt. Regner med det blir det samme denne gangen!

Vi skal ha om knappe to uker, da er hun ca 3 mnd. Må ha det så tidlig for at hun skal passe inn i dåpskjolen [8D] Har lyst å ha den fordi søsknene (og jeg, for den saks skyld) ble døpt i den.

Var 3 måneder [:)]

Blir dåp 22. juni og da er Adrian nesten seks mnd. Bedre om sommeren for det blir enklere for slekt og venner å komme da når de kanskje får fri.

ORIGINAL: carrin

Evelyn var 6mnd hun også[:D]

Jeg synes det er ganske greit med 6 mnd =)  Synes det blir mye kosligere på sommeren.. Med tanke på at det evt går ann og være litt une oxo..

Vi får jo syd en helt my dåpskjole så da er det jo greit.. Moren til samboeren min skal lage den =) Det er jo litt artig der også [:D][:D]  Tror det blir koslig når det blir på sommeren, anledning til og være ute også =) det blir jo i slutten av juni . . Satser på fint vær da [8D]

Han var 4 mnd

Førstemann var 3.5 mnd og nr 2 blir 5.5 mnd. Skal ha dåp på søndag[:)]

begge ungene var 4 mnd når de ble døpt

vi døpte Thea OGSÅ når hun var rundt 6mnd(september-07)[:D]...
pga :
- sommerferien passet lite for alle parter
- august passet også dårlig for mangen av gjestenne
- før sommeren stresset jeg med å fullføre skolen, orket ikke dåp mens jeg holdt på med skolen

synes det var kjempegøy[:D]
hun var jo mye mer tilstede, og nøyt det, smilte og va rett før hun begyndte å babble sammen med presten[:D]...

Lykke til alle som skal døpest snart da[:D][:D]

ORIGINAL: Ida_83

Var 3 måneder [:)]

samme her

Regner med å ta det rundt 3-månedersalder, men har ikke detaljplanlagt dette enda, ungen er jo ikke født...

Har hatt navnefest [:D]

Vår var 4 mnd.

Back
Topp