dåp

gravid med nr 3

Glad i forumet
va fikk barna derres i dåps gaver og va syns derre er en fin dåpsgave til en baby dere er faddere til ??? 

Av det ene fadderparet til Henriette fikk hun Smykkeskrin i tinn og ett gullsmykke(lite skjønt hjerte) og av det andre paret fikk hun bilderamme i tinn, hvor det var gravert inn navn, fødselsdato osv. Pluss ett barnearmbånd i emmalje.

mitt barn fikk i dåps gave:
Dåpsattest beholder,  sølv gaffel og sje, "min første hårlokk, tann etc. smykkeskrin, sølvkopp, sølvrangle, skål + sølvsje, min første video, 365 nattahistorier,prinsesse kopp+fat, masse gull og sølv smykker. Ca 5000 i penger. Fikk mye dobbelt opp. Er gla nesten ingen graverte inn på forhånd, men hadde gjort avtale om at de betalte utlegget for gravering.

De gavene jeg så langt har satt mest pris på er: Dåps attest beholderen og smykkeskrinet, 365 nattahistorier... Mange av smykkene var særdeles fine.

Jeg er selv fadder, og til dåp kjøpte jeg stjernetegn-smykke.
Til jul og bursdag, hører jeg med foreldrene hva barnet spesifikt ønsker seg. Hvis det ikke er noe spesielt som leker eller klær. Så har jeg en bestikk serie i sølv hun har begynt å samle på...

HAR IKKJE BARN SELV ENDA MEN ER FADDER TIL NOEN.OG DE KJØPER JEG SAMMLE T-SKJEER TIL I SØLV.DET SETTER FORELDRENE VELDIG PRIS PÅ HAR EG FÅTT INNTRYKK AV.ARTIG FOR UNGENE Å HA NÅR DE BLIR VOKSEN.[:)]

Back
Topp