Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha dåp nå i helgen..
Tenkte å vente en god stund til, men eneste oldemor har et så inderlig sterkt ønske om å oppleve det, så vi kunne ikke utsette lenger.
Vi blir i underkant av 50 personer.
Jeg har leid STORT lokale. Gjestene deles opp i kohorter (f.eks. min onkel og hans familie er en kohort, fordi jeg vet de er mye sammen ellers. En annen onkel og hans familie er annen kohort)
Av hensyn til de som hjelper til på kjøkkenet kjører vi minibuffet, men for å være på sikre siden får hver kohort eget sett serveringsbestikk.
Drikke på bordene.
Alle bærer egen oppvask til tralle utenfor kjøkken slik at gode hjelpere kan stå klare med hansker for å ta det videre uten kontakt.
Desinfiseringsservietter på toalettene, med håp om at de brukes.
Hånddesinfeksjon over alt..
Sist men ikke minst, liste over alle og en lang velkomsttale som omhandler dagens kjøreregler.
Jeg gruer meg, og har vurdert mange ganger å droppe hele greia. Oldemoren er sterk pådriver, og sier hun heller vil dø av korona etter dåpen enn å dø uten å ha deltatt. Så da blir det dåp, og alle mulige tiltak for å sikre at dama lever etterpå også.
I kirken følger vi kirkens eget opplegg, men tar selv av lue, tørker hodet osv.
Vi er usikker på om å ha selve selskapet ! Men dåp i kirken blir det uansett vi har booket 25 oktober . Så om ikke det blir feiring så blir det værtfall dåpskjole i kirken og de nærmeste der . Så det er et tips til deg om du også ønsker å ha dåpskjole osvBlir dåp og ettårsfeiring her neste år Ønsker ikke ha selskap med mange folk og ha ansvaret for «hvis om dersom noe skjer» så kunne det vært unngått med å vente! I tillegg har jeg gamle besteforeldre som jeg ikke vil utsette for noe.. Men skulle gjerne hatt det nå- er jo koselig at ungen kan ha på dåpskjole for eksempel