Dåp

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Tips...
Vi hadde smørbrød sist gang... men lurte på å ha noe annet denne gangen...
Hva har dere servert?
Tenkt på koldtbord men føle det blir så mye rester av det...
 
Vi tror jeg lager et par gryteretter! Serverte gryterett i 2 årsdagen til junior nylig og den ble jammen tom! Så da lager vi 2-3 forskjellige typer og steker rundstykker [emoji4]
 
Hadde forresten koldtbord til dåpen til 2åringen, og det var mye rester. Digg, men litt lei etter 3-4 dager![emoji28]
 
Koldtbord/smørbrød blir det nok her[emoji4]
 
Vi hadde rømmegrøt og spekemat sist, det var kjempepopulært [emoji3] Men det ble en del rester ja...
 
Vi skal ha en kombinasjon av koldtbord og "norsk" tapas i navnefesten! Synes maten var så utrolig god i dåpen til gutten til venninna mi, at vi skal ha samme catering :) Ellers jar vi ikke planlagt noe!
 
Vi har hatt koldtbord til dåpen til begge de to andre, og skal nok ha det nå også.
 
Blir nok koldtbord ja. Spiralloff, diverse pålegg, egg, karbonader, reker,stekt løk, potetsalat, salat og pastasalat. Tror vi dropper kyllingen denne gangen,blir så mye å varme opp.
 
Koldtbord! Ein del av restane går fint an å fryse [emoji4] og om du bestiller fra catering skal jo mengden tilsvare antall gjester, slik at du ikkje sit igjen med enorme mengder [emoji12]
 
Tapas! Bestiller ferdig laget.
 
Vi serverte middag nå, indrefilet av okse med småpoteter, asparges, aromasopp, charlottløk og cherrytomater.. veldig godt, men min pappa som lagde maten ble jo veldig opptatt fra etter kirken og helt til vi var ferdige å spise.. vi var bare 20 til bords, så da går det jo forsåvidt an.. om vi får fler barn tror jeg vi går for noen som kan lage og servere maten! :p og ta oppvaska, for følte jeg nesten ikke fikk snakket med noen av gjestene..
 
Tenker vi kjører bouillabaisse, altså en fiskesuppe med mye fisk og reker oppi. Det er enkelt å lage stor porsjon av og selve suppen lages dagen før -enkelt og greit!
 
Back
Topp