Dåp

Michelle90

Flørter med forumet
Vi skal ha dåp neste helg. Men ikke helt blitt enige angående mat. Vi skal være 40 personer. Hva er da enklest og best? Påsmurt smørbrød eller koldtbord? :)

Vi har denne helga og vi laget koltbord til 30 pers.. mye å gjøre men blir nok verdt det ;)

Vi skal ha til helga :) Har bestilt smørbrød. Ca 30 personer :)

Vi skal ha dåp neste helg vi og, broren min er kokk og skal lage viltgryte. Tenker at det er godt med noe varmt i kulda :)

Vi skal ha dåp 12/2, og vi skal etterhvert bestemme oss for koldtbord eller sodd :)

Vi skal ha snitter som jeg bestiller. Enkelt og helt greit! Skal ikke ha før i februar. Bestilt noen kjekke klistremerker på smartphoto og skal lage koselige poser med godteri og popcorn til ungene som kommer med de på. Ellers bare kaker og kaffe. Har nok med å få alle i finstasen den helgen ;-)

Vi skal ha dåp 12/2. Jeg har bestilt tapas til 20 personer. Vi blir 27 stk hvis alle kommer, inkludert barn. Så jeg lager en gryterett og varmer noen pølser i tillegg til tapasen, slik at det er noe litt barnevennlig også[emoji5]️ i forrige dåp lagde vi maten selv, men med 3 små barn orker jeg ikke tanken på å lage til alt selv [emoji85]

Edit: missforstp tråden litt Hehe:p

Koldtbord er jo ganske varieret og da kan evnt andre hjelpe til med retter. Men vet ikke hva som blir enklest:p

Last edited:
Hvis dere skal lage selv er kanskje smørbrød best ? Vi tenkte koldtbord men det ble så dyrt om vi tok catering, og litt tidkrevende om vi skulle lage selv. Smørbrød er jo kaldrett med mindre det tenkes varmt pålegg som karbonade med ertestuing osv.
Vi landet på sodd. Blir billig og lettvint, barnets oldemor vil heller være hjemme og varme den enn å være med i kirka så da ble det grei deal [emoji4]

Back
Topp