Petrine....
Tulle-rusk delux
Har stort sett hatt tre-retters mat, men en forenklet utgave av koldtbord er veldig greit da d er noen som er litt annerledes i matveien. Be familien om å hjelpe til med kaker mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har sagt han vil være en del av livet hennes (og krysser fingrene for at det skjer), men har vært utrolig liten kontakt i det sisteHar han planer om å være en del av livet til den lille ? Isåfall må du jo invitere dem, da må de jo evt. Booke hotell om de ønsker å være med i dåpenhvis han ikke har engasjert seg og ikne har planer om å være en "far" for den lille, kan du vell bare se hvem i slekta hans som engasjerer seg når den lille har kommet til verden og invitere dem
?
ÅhhHan har sagt han vil være en del av livet hennes (og krysser fingrene for at det skjer), men har vært utrolig liten kontakt i det sistehan har ikke fortalt det til sin mor og sine søstre enda helle, så de er ikke klar over at det kommer ett nytt familiemedlem i august
Jeg har aldri truffet familien hans for vi var så utrolig ferske nå dette skjedde og jeg fant ut at vi ikke passa før jeg fant ut at frøet var på vei
Det ordner seg, men kjenner det stresser.
hvis ikke han har fortalt dem før hun kommer til verden tror jeg selv at jeg ikke ville invitert han i hvertfall, men usikker på familienIkke så lett nei, men må nok bare "manne meg opp" og ta en prat med hamÅhhikke lett situasjon å stå i det der. Da burde du prøve å ta kontakt med han å høre hva han tenker, hvis han ikke har fortalt de enda høres han ikke ut som en stolt far som han burde være
hvis ikke han har fortalt dem før hun kommer til verden tror jeg selv at jeg ikke ville invitert han i hvertfall, men usikker på familien
Personlig hadde jeg valgt to faddere jeg ønsket. Også hadde jeg latt barnefar fått to han ønsket.Har begynt å tenke på dåpen her og, men har veldig liten familie. I min nærmeste er vi 9 inkl mormor. Jeg er dessverre ikke sammen med barnefaren og han bor på andre siden av landet. Har selvfølgelig tenkt å invitere dem og, men hvordan gjør en det? Hvor skal de bo (har ikke plass her hos meg)? Hvem bestemmer fadderneKjenner jeg blir stressa
![]()
Vi skal ha søsken som faddere hos ossIkke så lett nei, men må nok bare "manne meg opp" og ta en prat med hamskjønner ikke at det heter "manne meg opp" for jeg føler at generelt sett så er kvinner tøffere
![]()
Ååj den kom feil. SoorryVi skal ha søsken som faddere hos oss
Eller kansje det var rett alikevell. Hehe litt sirr i hode herÅåj den kom feil. Soorry
Hahaha...skjer fortEller kansje det var rett alikevell. Hehe litt sirr i hode her

Samme her! 30 stk i aller nærmeste familie, går vi et ledd lenger ut i familien er vi plutselig 80stk..... Og det er kanskje litt voldsomt for en barnedåp?? Men alle bor liksom i umiddelbar nærhet så synes det er dumt å ikke invitere dem heller!Godt å høre vi ikke er alene om detnår kun regner de helt nærmeste er vi alt oppe i 35stk.. Med alle vi helst vil be er vi oppe i 65stk, er det alt for mange? Vil gjerne at dagen skal bli så minnerik som mulig og ønsker at alle som er en del av barnets hverdag ellers får bli med på feiringen
![]()
Så utrolig godt å høre at det ikke bare er ossSamme her! 30 stk i aller nærmeste familie, går vi et ledd lenger ut i familien er vi plutselig 80stk..... Og det er kanskje litt voldsomt for en barnedåp?? Men alle bor liksom i umiddelbar nærhet så synes det er dumt å ikke invitere dem heller!
Høres veldig rart ut med alkohol i barnedåp syntes jegJeg blir 30 år i november, så tenker å ha dåp søndagen etter min bursdag så kan vi feire litt sammenslått. Orker ikke å ha to separate feiring tenker jeg, eller er det kjipt?
Tenker nærmeste familie; besteforeldre, tanter/onkler, fettere/kusine (blir rundt 20 stykker).
Har vurdert mat fra verdens best kinarestaurant i byen, men blir nok heller tradisjonelt med koldtbord for usikker på om alle liker kinamat. Lurer på å bestille alt så vi slipper å lage så mye annet enn noen kaker. Ellers er mannens slekt slik at de skal ha alkohol til alle anledninger til og med dåp og konf, men der er ikke jeg og min familie. Synes ikke alkohol passer seg i en barnedåp. Vurderer å ha selskapet på kirkestua slik at vi ikke kan ha alkoholHva tenker dere?
Selv om vi er mange er vi nære hverandre og jeg synes det blir rart med en stor begivenhet uten mine tanter, onkler og søskenbarn!Så utrolig godt å høre at det ikke bare er ossfår så utrolig mange kommentarer på at det er alt for mange og vi må kutte ned. Mye korsligere å invitere alle som skal være mye i livet til den lille tenker vi
dessuten blir man jo bare døpt en gang i livet, jeg syntes selv det er kjempe korselig med store selskaper
![]()
Helt enigSelv om vi er mange er vi nære hverandre og jeg synes det blir rart med en stor begivenhet uten mine tanter, onkler og søskenbarn!